Noelia slutar på SweClockers

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av landmarks:

Eftersom folket tydligen har talat får det bli såhär så länge åtminstone.
<Uppladdad bildlänk>

NICE

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av landmarks:

Hej hopp!

Mitt i pandemin landade jag, hyfsat nyexaminerad, här. Då hade jag inte skrivit en nyhet i mitt liv, även om det lurkats i forumet ett antal år. Att få kombinera mitt datorintresse med skrivande och att vara i händelsernas mitt har varit väldigt speciellt och ett äventyr av rang. En sådär knappa 3 år och 1 800 skriverier senare ställer jag om kursen lite. Från den 1 december seglar jag vidare till en ny tjänst, för att jobba med Data™ på lite andra håll. Någon nytta ska man väl ha av den där examen, som annars mest ligger och möglar.

Vill avsluta med att rikta ett stort tack till nya såväl som gamla kollegor, moderatorer och inte minst alla fantastiska här i forumet. Ni fick mig att känna mig välkommen från dag ett och har varit lika mycket läromästare, om inte mer. All er feedback, bra som dålig, har varit guld värd och alltid pushat mig till att lära mig mer och sträva efter att bli bättre på det jag gör. Extra tack till alla som har lika bra (läs: torr) humor som jag har, såklart.

Frågor, funderingar eller torrt skämt att dela? Bara att skriva här i tråden, eller skjuta iväg ett PM om så önskas. Annars syns vi på internet, för i skrivande stund får ni ju dras med mig i fyra dagar till ändå.

Edit: Efter uppmaning från folket (jag tittar på dig, @DavidtheDoom) behöver vi avhandla följande:

Dold text
Skrivet av Sveklockarn:

Åh nej. 😪

Har du läst @Überklass? 😥

Nej! Jag säger nej Noelia! Gå direkt tillbaka till kontoret, utan att passera gå!

Tack för din tid här och du kommer att vara saknad.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av landmarks:

Man blir ju typ lite tårögd av alla fina ord, nu får ni allt ta och vara lite taskiga för att balansera det!

Okej.

Katter suger, hundar är bäst.

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Expertgissare

Har helt missat den här tråkiga nyheten, såg det i och med The Final Mustening...

Jag önskar dig lycka till på dina nya äventyr i livet.
The show must go on, sadly without you, miss DingDongerMcDong.

Salute @landmarks

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Überklass:

Okej.

Katter suger, hundar är bäst.

Mvh
Überklass

Tack, nu känns det mycket bättre!

Skrivet av Edvin-89:

Har helt missat den här tråkiga nyheten, såg det i och med The Final Mustening...

Jag önskar dig lycka till på dina nya äventyr i livet.
The show must go on, sadly without you, miss DingDongerMcDong.

Salute @landmarks

Tackar och bockar, det har varit en ära!
(Pluspoäng för utomordentlig mustighet)

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga, eftersom jag undrat några år nu: är det "landmarks" som i efternamnet "Landmark" i genitiv, eller är det plural av engelskans "landmark", alltså landmärke eller milstolpe?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av cyklonen:

Måste bara fråga, eftersom jag undrat några år nu: är det "landmarks" som i efternamnet "Landmark" i genitiv, eller är det plural av engelskans "landmark", alltså landmärke eller milstolpe?

Typ det sista! Det är baserat på en låt jag verkligen verkligen gillade år 2012, det vill säga när jag skapade kontot. Mer specifikt följande:

Egentligen verkar låtnamnet vara i singular, men det sket tydligen jag i för 11-ish år sedan

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Typ det sista! Det är baserat på en låt jag verkligen verkligen gillade år 2012, det vill säga när jag skapade kontot. Mer specifikt följande:

https://www.youtube.com/watch?v=xYgAFZfzF6I

Egentligen verkar låtnamnet vara i singular, men det sket tydligen jag i för 11-ish år sedan

Du har verkligen en fallenhet för att fastna för låtar

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av medbor:

Du har verkligen en fallenhet för att fastna för låtar

Förstår inte vad du menar