Krönika: Sen GTA VI-lansering på PC svider i spelhjärtat

Permalänk
Medlem

Kommer lira GTA på releasedagen, som vanligt. Behövs inga flera versioner. Kanske remastern till PS6 Pro om 11 år.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

De vill säkert sälja det först på ps5 först.
Sedan säljer de det till pc folk. (Upp till 40% av folk som köpte spell PS5, köper det till pc också)
Och sedan kommer de att lansera det på ps6 och sälja det ytterligare en gång till.

Permalänk
Medlem

Så folk som spelar på pc spelar också på konsoll?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Sålde mitt PS5 så det blir nog bara ett exemplar av denna utgåva.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Sötast

Ja, ett exemplar, folk kan inte mena att de köpt samma produkt om och om igen?

Permalänk
Medlem

Få spel har jag tröttnat på så snabbt som GTA5. Det är som ett löst sammansatt tivoli, kul en dag när allt är nytt men sen vill en göra annat.
Jag gissar att 6:an blir lika så det blir en PC-version i en rea-back några år efter släpp.

Visa signatur

R&D Elektronikingenjör

Permalänk

Äger ps5 redan, så lär väl testa där först sen pc

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Ja 1 gratis ex på Epic Games, Inget GTA fan direkt.

Permalänk
Medlem

Kommer äga exakt lika många kopior som 5an dvs 1. Trots att jag har konsol. Är inte lika pantad som dem som köper 3 eller fler av samma spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SectionX2:

GTA känns inte tidsenlig med dagens värdeingar.

Precis, COD och RDR ligger bättre i tiden.

Permalänk
Medlem

Jag kommer äga ett exemplar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)