C64 x 2 plus kringutrustning (inkomplett och inte helt)

Permalänk
Medlem

C64 x 2 plus kringutrustning (inkomplett och inte helt)

Jag har två c64 (c) som hittats när vi städade i mitt gamla barndomshem. Den ena säger min bror inte fungerar men den andra minns jag som fungerande när jag slutade använda den någon gång på 90-talet men nu lyckades jag inte trycka på on/off-knappen. Det följer med 4 joystickar, sannolikt fungerar inte alla. En defekt bandstation och en disk drive som inte är testad.
Rf-modul saknas men är osäker på hur mycket i övrigt som är ok då jag inte använt någon c64 på länge.
Ett dussin originalspel på kassettband och ett på diskett följer med.

Finns intresse för detta så kan det idag 2/12 och imorgon 3/12 hämtas i Linköping men jag tar med det till Kalmar imorgon eftermiddag.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk

Hade det varit närmare mig hade jag kommit på stört!

Det borde inte vara svårt att bli av med det där. Vi är många som samlar på gammal åttabitarsbös. Nästa oavsett skick

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonteponte:

Hade det varit närmare mig hade jag kommit på stört!

Det borde inte vara svårt att bli av med det där. Vi är många som samlar på gammal åttabitarsbös. Nästa oavsett skick

Lite så jag tänkte. Hade nog behållit det om den varit komplett (och jag tagit mig tid).

Hoppas verkligen att någon hämtar den så den kommer till "nytta".

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta det i Linköping imorgon 😀

Visa signatur

| R9 7950x | 64GB |

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett! Kan hämta imorgon (eller redan ikväll om det går för din del)

Permalänk
Medlem
Skrivet av minsk78:

Jag kan hämta det i Linköping imorgon 😀

Skrivet av hgbf:

Tar gärna ett! Kan hämta imorgon (eller redan ikväll om det går för din del)

Nu var Minsk först så får utses till vinnaren. Kan du komma förbi Vidingsjö under förmiddagen så får du en låda grejer! (Skriver PM med adress)

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Grattis till den som får detta!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Skrivet av Videoapan:

Lite så jag tänkte. Hade nog behållit det om den varit komplett (och jag tagit mig tid).

Hoppas verkligen att någon hämtar den så den kommer till "nytta".

Om det verkligen är C64C det handlar om. Och dessutom en drive så är det någon lycklig som får detta. De är mer eftertraktade än den gamla "brödboxen"

Jag är redan avis!

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk
Medlem

Blir det inte av, och du åker till Kalmar, kan jag Möta upp

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av atego:

Blir det inte av, och du åker till Kalmar, kan jag Möta upp

Nu blev de "tyvärr" precis hämtade men tack för erbjudandet. Jag får hoppas de går att nyttja på något sätt framöver.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W