Kinnarps 9000 Kontorsstol, Sonos Playbase samt nya WD Red Plus Hårddiskar

Permalänk
Medlem

Kinnarps 9000 Kontorsstol, Sonos Playbase samt nya WD Red Plus Hårddiskar

Kinnarps 9000 i fint skick - 3000 kr el bud

Svart Sonos Playbase i fint skick - 2500 kr el bud

LG 47" TV, inga smartfunktioner men skickar med en Chromecast gen 2 - 700 kr el bud

5 st WD Red Plus 3TB hdd nya - 950 kr/st

Hårddiskarna fick jag med när jag köpte en Synology NAS, har aldrig används. Säljs i ESD-påsar.

Tar mig friheten att välja köpare, priserna är inte skrivna i sten så kom med bud.

Finns att hämta i Stockholm/Farsta

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 för Stolen kan hämta nu

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

@apan12
Har du någon mer exakt modellnr på Kinnarps 9000?
Bredd mellan armstöden? Max vikt?

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

@apan12
Har du någon mer exakt modellnr på Kinnarps 9000?
Bredd mellan armstöden? Max vikt?

9000 är modellnamnet, bredden mellan armstöden är justerbart och maxvikt är på över 200kg. Jobbar på kinnarps

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

1000 kr Kinnarps 9000 Kontorsstol

Permalänk
Medlem

1100 hämtar stolen

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

1500kr stolen, hämtar.

Permalänk
Medlem

1600 stolen hämtar

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

Hej.

Intresserad, men behöver kolla av ett par saker. (modelljämförelse+upphämtning)

Mvh
AC

Permalänk

Är någon del renoverad?

Hur är skicket på hjulen?
(om väldigt gamla så faller plasten/gummit i bitar med tiden. Fullt normalt, men bra att veta om de behöver bytas i närtid. )

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Är någon del renoverad?

Hur är skicket på hjulen?
(om väldigt gamla så faller plasten/gummit i bitar med tiden. Fullt normalt, men bra att veta om de behöver bytas i närtid. )

Hej,

Jag köpte stolen begagnad så lite osäker på om något är bytt. Är inte hemma ikväll men kan kolla hjulen imorgon, kan skriva direkt till dig då.

/Alex

Permalänk
Medlem
Skrivet av apan12:

Hej,

Jag köpte stolen begagnad så lite osäker på om något är bytt. Är inte hemma ikväll men kan kolla hjulen imorgon, kan skriva direkt till dig då.

/Alex

Skriv gärna i tråden så att resten av oss som är intresserade också får info

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Jag kan knalla över och hämta stol + 1st HDD 3TB för 2k!?

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Är någon del renoverad?

Hur är skicket på hjulen?
(om väldigt gamla så faller plasten/gummit i bitar med tiden. Fullt normalt, men bra att veta om de behöver bytas i närtid. )

Tycker skicket på hjulen ser helt ok ut, men lite osäker på när det kan tänkas behöva bytas. Inga problem att rulla omkring sittandes i stolen.

Tog ett par bilder på ett av hjulen, tyckte alla såg ut att vara i ungefär samma skick.

Permalänk

Ok. Tack för bilderna och info!

(Ser ut att vara en enklare modell av hjul. De jag har på en annan stol är ”flerfärgade”, kanske för att de är för parkett eller trägolv.)

Permalänk
Medlem

Kan inte redigera annonsen längre men kan meddela att sonos-högtalaren och tvn är sålda.

Jag sätter fast pris, 3000 kr för stolen och 850 kr/st för hårddiskarna (1500 kr/st billigaste nypris enl prisjakt)

Permalänk
Medlem

Endast en hårddisk kvar, övrigt är sålt.