Oöppnat RX 7900 XT till "självkostnadspris"

Permalänk
Medlem

Oöppnat RX 7900 XT till "självkostnadspris"

Godkväll!

Jag panikerade när Inet hade drop i tisdags och köpte ett grafikkort för 8999 kr. När jag i efterhand hunnit studera benchmarks så är prestandavinsten för liten från mitt nuvarande grafikkort för att motivera denna utgift.

Innan jag återlämnar grafikkortet tänkte jag höra om någon annan Sweclockare är intresserad att ta över dealen. Såklart utan extra avgift. Kortet sålde slut väldigt fort så det borde finnas någon som fortfarande är sugen som inte hade möjligheten i tisdags.

Grafikkortet är oöppnat och digitalt kvitto medföljer. Avhämtning prioriteras. Annars skickas varan mot förskottsbetalning + frakt. Jag har gjort flertalet affärer på Sweclockers.

Pingvinstång medföljer inte...

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köpte också detta, kan bara rekommenderas. Kan vara värt att nämna den medföljande spelkoden, inte lika intressant som pingvinstången såklart men ändå

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har eventuellt en polare som är intresserad. Jag skickar annonsen till honom men han är i Kina just nu så vi får hoppas att han hinner se det innan det säljs.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Uppgradera från 6700XT till ett ASUS TUF 7900XT.
Sjukt nöjd, vilken j prestanda lyft man fick

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Köpte också detta, kan bara rekommenderas. Kan vara värt att nämna den medföljande spelkoden, inte lika intressant som pingvinstången såklart men ändå

Intressant! Jag visste inte att spelkod ingick. Står inget om det på Inets dropsida för produkten.

Hur får framtida köpare fatt i koden?

Permalänk
Medlem

Du som köpare bör nog kontakta Inet om det innan du säljer det vidare.

Permalänk
Medlem

Vilken gpu använder du just nu ifall man får fråga?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

Intressant! Jag visste inte att spelkod ingick. Står inget om det på Inets dropsida för produkten.

Hur får framtida köpare fatt i koden?

Inne på "Min sida", därefter "ordrar", finns min spel-kod som ingick vid köp av samma gpu i tisdags.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Intressant! Jag visste inte att spelkod ingick. Står inget om det på Inets dropsida för produkten.

Hur får framtida köpare fatt i koden?

Du kan bara skicka koden till personen som köper kortet.
Det är inte bundet till dig innan du använt koden.
Som någon sa så ska den finnas på mina sidor

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lönnsirap:

Inne på "Min sida", därefter "ordrar", finns min spel-kod som ingick vid köp av samma gpu i tisdags.

Intressant. Du menar att den ska ligga under tidigare ordrar? Kopplad till just den ordern med grafikkortet eller som en separat? För jag har kollat runt där utan att finna något.

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

Intressant. Du menar att den ska ligga under tidigare ordrar? Kopplad till just den ordern med grafikkortet eller som en separat? För jag har kollat runt där utan att finna något.

Jag fick min via mailen någon dag efter mjtt köp.

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

Intressant. Du menar att den ska ligga under tidigare ordrar? Kopplad till just den ordern med grafikkortet eller som en separat? För jag har kollat runt där utan att finna något.

Stämmer. Mina ordrar, därefter under "E-licenser".

Fick, som ovanstående, även ett mail:

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShotInTheHead:

Jag fick min via mailen någon dag efter mjtt köp.

Skrivet av Lönnsirap:

Stämmer. Mina ordrar, därefter under "E-licenser".

Fick, som ovanstående, även ett mail:

<Uppladdad bildlänk>

Tack för infon. Jag har varken fått något på mailen eller under E-licenser. Jag ska kontakta deras kundtjänst under morgondagen.

Permalänk
Medlem

De nämnde under dropen att de missade att lägga till spelkoden på vissa beställningar men att de kunde lösa det sen via kundtjänst.

Permalänk

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Grafikkortet är nu sålt.

För den intresserade så kan jag nämna att Inets kundtjänst bråkade lite med mig, men efter ett dygn erhöll även jag spelkupongen. Så tack för tipset @Karazhan. Jag kan tänka mig att det gjorde köparen glad!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad