AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB + Vattenblock

Permalänk
Proffsmoddare

AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB + Vattenblock

Helt nytt oanvänt Gigabyte Radeon RX 7900 XTX 24GB MBA. (Referensdesign)
Köpt på Inet av mig. Öppnad förpackning men kortet har aldrig använts.
Jag köpte det till ett bygge som aldrig blev av.
Länk Inet

Har även EK Waterblocks specialutgåva till AMD referensdesign. Oöppnad förpackning.
Länk Inet

Säljes i första hand som ett paket. Men även separat vid intresse.
Jag väljer vem jag säljer till och till vilket pris.

Hämtas i Västerås eller på Dreamhack Winter 25-26/11.
Alternativt skickas mot frakt och förskottsbetalning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 000 kr Startbud
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 500 kr Endast kort
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 700 kr + frakt (endast kort)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

9 700 kr + frakt (endast kort)

Kan ev hämta också

Permalänk
Proffsmoddare

Har bud på 10.000kr på blocket nu.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpelay:

Har bud på 10.000kr på blocket nu.

För endast kortet eller paketet?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Dryad:

För endast kortet eller paketet?

Endast kortet.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Hej, är kortet sålt än?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Edin1984:

Hej, är kortet sålt än?

Nej det finns kvar.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Lyder ditt kort utav värmeproblemet som dom allra flesta refernsdesign kort har?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Edin1984:

Lyder ditt kort utav värmeproblemet som dom allra flesta refernsdesign kort har?

Det har jag redan svarat på i ditt meddelande på blocket.

Men för övrigas vetskap; Kortet är helt nytt och ej testat av mig, endast öppnad förpackning.
Jag kan således inte svara på om kylaren lider av problemet med för lite vätska i ångkammaren som drabbade ett antal kylare.
Eftersom min tanke var att vattenkyla kortet har jag inte brytt mig om att kontrollera detta.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpelay:

Det har jag redan svarat på i ditt meddelande på blocket.

Men för övrigas vetskap; Kortet är helt nytt och ej testat av mig, endast öppnad förpackning.
Jag kan således inte svara på om kylaren lider av problemet med för lite vätska i ångkammaren som drabbade ett antal kylare.
Eftersom min tanke var att vattenkyla kortet har jag inte brytt mig om att kontrollera detta.

Du måste ha förväxlat mig med någon annan. Jag har inte svarat på någon annan på blocket på flera månader, men det är en annan diskussion.

Jag tänkte mer så här att när du ändå har öppnat förpackningen kan du lika gärna stoppa i kortet i datorn någon minut och köra ett stresstest/benchmark för att kolla upp temperaturen?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Edin1984:

Du måste ha förväxlat mig med någon annan. Jag har inte svarat på någon annan på blocket på flera månader, men det är en annan diskussion.

Jag tänkte mer så här att när du ändå har öppnat förpackningen kan du lika gärna stoppa i kortet i datorn någon minut och köra ett stresstest/benchmark för att kolla upp temperaturen?

Då ber jag om ursäkt! Otroligt samanträffande då en Edin skrev på blocket och haft i princip samma diskussion med samma ordval

Jag har för tillfället ingen dator jag bara kan montera kortet i och testa utan det kräver lite större arbetsinsats från min sida.
Men ska fundera om jag kan få till det lite smidigt.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Ett trevligt sammanträffande med andra ord! Hoppas du fåt till det😃

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.