Comviq black week leveranstider ?

Permalänk
Medlem

Comviq black week leveranstider ?

Hur går det för er som har beställd mobil hos Comviq nu under deras black weekend erbjudanden med era leverans tider ?

Min mobil har fortfarande inte plockats än och beställde i runt 16:00 i måndags (Pixel 7 PRO)

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem

Det har gått 1.5 dag...

Permalänk
Medlem

De har förmodligen mycket att göra med fler beställningar än vanligt etc så de bara att hålla ut

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Hur går det för er som har beställd mobil hos Comviq nu under deras black weekend erbjudanden med era leverans tider ?

Min mobil har fortfarande inte plockats än och beställde i runt 16:00 i måndags (Pixel 7 PRO)

Men jösses. Det knappt gått 1 arbetsdag. Räknar inte med måndag då det var så sent på dagen du la order. Ha lite is i magen.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Öppnade precis postnord appen och det vissade sig att mobilen redan finns att hämta på mitt lokala ombud dock så står på Comviq hemsida att mobilen inte ens har blivit sickade. Kan vara bra att veta för ni som har beställt mobil från dom.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO