Permalänk
Medlem

LG C42 Oled

Säljer min LG C2 42” pga. flytt till ny lägenhet med där skrivbordet fick bli av mer rimlig storlek. Har körts som datorskärm för spelande under ett års tid (köptes på Black Friday förra året).

Den har inte används för skrivbordsarbete och har inte visat några tecken på inbränningar (har kört dark mode och rörlig skärmsläckare och alltid stängt av när datorn stått i idle).

Skärmen köptes på Media Markt och kom kalibrerad (inget jag betalade extra för men den var det).

Originalkartongen finns kvar, kvittot däremot har jag haft svårare att lokalisera. Hämtas på plats i Örebro - hämtning är möjligt under helgen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk

Hej, jag kan ta den för 5000 + frakt. Mvh

Permalänk
Medlem

Köper gärna din tv men bor i malmö. Går frakt att lösa kanske?
Har du kartongen kvar?

Visa signatur

/Johan

Permalänk
Medlem

Kartongen finns kvar, men prioriterar hämtning (vilket bådadera framgår av annonsen).

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk

Hej!
Jag bjuder 4500:- med upphämtning på plats.

Permalänk

Erbjuder 5100 + frakt till sthlm

Permalänk
Medlem

5500 + frakt, om du kan hitta kvittot!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_SwE:

Hej!
Jag bjuder 4500:- med upphämtning på plats.

Noterat, även om upphämtning är det enda alternativet så släpper jag dock inte den för 4500kr.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Skrivet av TobbeH94:

Noterat, även om upphämtning är det enda alternativet så släpper jag dock inte den för 4500kr.

Det kan jag förstå. Jag kan nog tänka mig 5000:-

Permalänk
Medlem

6000 kr + frakt till Sthlm förutsatt att du hittar kvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_SwE:

Det kan jag förstå. Jag kan nog tänka mig 5000:-

Kan tänka mig att släppa den för det, förutsatt att den hämtas.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Skrivet av TobbeH94:

Kan tänka mig att släppa den för det, förutsatt att den hämtas.

Absolut, det var ju grundpremissen. Ta vidare kontakt i pm?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.