Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av thepoodles:

2 years?? Sen när är det 2 år garanti på Kina airfryers? 😂😂
Om min kina airfryer pajar om 2 år köper jag en ny.

Paket uthämtat, snabb hantering, inga konstigheter!

you should have (the warranty) - it's mandatory.
our Philips one is still going strong after 5 years, 2-3 times/week. the teflon was flake off and other cosmetic damages, but still performs well.

with that said, if you are happy with the purchase, so be it. it's just for the sake of discussion

Permalänk
Skrivet av delta76:

you should have (the warranty) - it's mandatory.
our Philips one is still going strong after 5 years, 2-3 times/week. the teflon was flake off and other cosmetic damages, but still performs well.

with that said, if you are happy with the purchase, so be it. it's just for the sake of discussion

Det är 1 års garanti från Xiaomi.

Om jag hade köpt en Philips XXXL++ Gold Edition ny för 5000:- kanske jag hade brytt mig mera.
Men nu är det 900:- spänn. Kommer va sjukt nöjd om den håller 2år+

Citat:

Du skall vara uppmärksam på att garantin och reklamationssrätten inte gäller om produkten slutar att fungera på grund av bristande funktion genom plötslig och oförutsedd yttre händelse. Reklamationsrätten gäller inte vid fel som beror på slitage, felaktigt användande (t.ex. om bruksanvisningen inte följts) eller yttre påverkan (t.ex. åsknedslag).

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaoLao:

Produkt: Kallingar
Länk: https://www.comfyballs.se/kampanje/kalsonger-till-endast-99kr...
Pris: 99 kr
Butik: Comfyballs

Gäller till och med hela söndagen och kanske några timmar till.

Tack för tipset! Varit sugen på att testa länge men har varit för snål

Betat igenom Levis, Björn Born och Danish Endurance men inte hittat någon som jag är 100% nöjd med än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Tack för tipset! Varit sugen på att testa länge men har varit för snål

Betat igenom Levis, Björn Born och Danish Endurance men inte hittat någon som jag är 100% nöjd med än.

Jag var i samma sits och hade höga förväntningar på Comfyballs efter ha läst allt hype, men tyckte inte de var skönare än de Frank Dandy jag hade köpt för 40 spänn (tips här i tråden för några år sen). Fattar dock att det är väldig subjektivt; många verkar ju tycka Björn Borg är de bästa boxers som finns och jag tycker de är fruktansvärda.
En annan nackdel med Comfyballs är att de insisterar på att ha deras pinsamma och ganska douchiga namn tryckt synligt på nästan alla deras boxers.

Min toppkandidat efter ha testat olika boxers i några år är Hanes Comfort Flex Fit Total Support Pouch. Går ibland att hitta på Amazon för under en hundring styck (vid köp av 3-pack).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Tack för tipset! Varit sugen på att testa länge men har varit för snål

Betat igenom Levis, Björn Born och Danish Endurance men inte hittat någon som jag är 100% nöjd med än.

Jag slår ett slag för dessa från Under Armour. Bästa jag haft, finns med längre ben om man gillar det.

https://www.underarmour.eu/en-se/p/underwear/mens_ua_tech_3_boxerjock_–_2-pack/1363618.html?dwvar_1363618_color=001&start=0&breadCrumbLast=Underwear

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem

*harkel, host*

Tråden om stora kalson... nej, tråden om kalsonger för stor... nej, stora kalsongtråden menar jag.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Tack för tipset! Varit sugen på att testa länge men har varit för snål

Betat igenom Levis, Björn Born och Danish Endurance men inte hittat någon som jag är 100% nöjd med än.

För 99 kronor är de definitivt värda att prova. Själv gillar jag Comfyballs men de är inte värda fullpris. Har också flera Salming-kallingar i bambuviskosblandning, som jag gillar.

Skrivet av richie80:

Jag var i samma sits och hade höga förväntningar på Comfyballs efter ha läst allt hype, men tyckte inte de var skönare än de Frank Dandy jag hade köpt för 40 spänn (tips här i tråden för några år sen). Fattar dock att det är väldig subjektivt; många verkar ju tycka Björn Borg är de bästa boxers som finns och jag tycker de är fruktansvärda.
En annan nackdel med Comfyballs är att de insisterar på att ha deras pinsamma och ganska douchiga namn tryckt synligt på nästan alla deras boxers.

Ja, namnet är väl sådär, men det finns mer diskreta modeller utan namnet på resåren. Jag tycker de är något bättre än de Frank Dandy jag också äger.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Gällande rabatt på Amazon:
"Minsta ordervärde för att ta del av erbjudandet är 500 kr. Fraktkostnader och/eller andra avgifter, som presentalternativ, räknas inte med vid beräkning av det minsta ordervärdet. Den maximala rabatt som kan erhållas med detta erbjudande är 100 kr."

Visa signatur

AMD 3800X|ASUS ROG STRIX B550-F GAMING (WIFI)| Corsair 16 GB 3600MHz|Palit RTX2060 Dual|Seasonic Focus GX 550 W|Kingston A2000 1 TB M.2|Fractal Design Define C

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Gustenrocks:

Produkt: Wingspan
Länk: https://www.komplett.se/product/1191235/hem-hushaall/sport-fr...
Kategori: Brädspel
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5220834
Pris: 249 kr

Ett av de roligaste brädspel jag spelat/spelar nu till under halva priset. 549kr närmst på prisjakt. Visst sen får ni nog pynta 50kr frakt på Komplett om ni inte tar er över 500kr men ändå sjukt värt.

Såg ditt tips, kollade en 15 min lång YouTube video på hur man spelar spelet och tyckte det verkade kul, gick tillbaka till komplett för att beställa. SLUT...
Aja blir att hålla koll på ifall det dippar ner igen i framtiden

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Såg ditt tips, kollade en 15 min lång YouTube video på hur man spelar spelet och tyckte det verkade kul, gick tillbaka till komplett för att beställa. SLUT...
Aja blir att hålla koll på ifall det dippar ner igen i framtiden

Synd! Men det är värt fullpris också, men ja håll utkik.

Permalänk
Medlem

Det här kanske inte är ett jätteuppskattat inlägg från ett Sweclockershänseende men har ni några andra trådar/forum ni kan tipsa om för att hitta "övriga" fynd? Typ husrelaterat med allt som hör till (verktyg, redskap, vad som helst som man kan tänkas behöva)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Det här kanske inte är ett jätteuppskattat inlägg från ett Sweclockershänseende men har ni några andra trådar/forum ni kan tipsa om för att hitta "övriga" fynd? Typ husrelaterat med allt som hör till (verktyg, redskap, vad som helst som man kan tänkas behöva)?

Kasta in dem i den här tråden om du hittar några

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Det här kanske inte är ett jätteuppskattat inlägg från ett Sweclockershänseende men har ni några andra trådar/forum ni kan tipsa om för att hitta "övriga" fynd? Typ husrelaterat med allt som hör till (verktyg, redskap, vad som helst som man kan tänkas behöva)?

https://www.byggahus.se/forum/threads/tips-om-verktyg-till-br...

Permalänk
Medlem

Nån som sett en dammsugare? Lite sugen på denna
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B089T5T9WQ?psc=1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Amazon ger 100 kr rabatt för köp över 400 kr.

https://www.amazon.se/yourpromotions/640e3d50-cd52-4ab4-a6fe-...

Detta går att kombinera med kampanjen just nu där köp över 500 kr av vissa varor ger 100 kr rabatt. T.ex. En dualsense för 519 kr blir alltså 319 kr.

Kampanjen med produkter som har 100 kr extra rabatt: https://www.amazon.se/gp/browse.html?node=91772646031&ref=cxc...

TBH ett helt fantastiskt tips. 319kr för en dualsense som kostat som bäst 520ish kronor men oftast legat runt 700kr de senaste månaderna. Man tackar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

TBH ett helt fantastiskt tips. 319kr för en dualsense som kostat som bäst 520ish kronor men oftast legat runt 700kr de senaste månaderna. Man tackar.

Hittar den inte i extra kampanjen, men 419 är ju bra också

Permalänk
Medlem
Skrivet av baath:

Hittar den inte i extra kampanjen, men 419 är ju bra också

Vad menar du? Det är ju bara att klicka på den översta länken i hans inlägg och aktivera erbjudandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Vad menar du? Det är ju bara att klicka på den översta länken i hans inlägg och aktivera erbjudandet.

För mig står det tex ej tillgängligt. Beror på om man använt det tidigare på sitt konto. Det är 1 gång per konto och har varit uppe sedan ett par år tillbaka.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Vad tror folk, kommer denna nya modellen gå ner lägre under veckan? https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B0CCS12M67/

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Vad menar du? Det är ju bara att klicka på den översta länken i hans inlägg och aktivera erbjudandet.

Jag menar att den inte finns i länk 2 så jag kan "bara" få 100kr rabatt?

Edit: Fick priset när jag var i kassan, tack!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som "page not found" när jag tycker på Amazons 100kr off apply promotion knapp? Den säger att jag är eligble och jag har testat olika browsers på både desktop och mobil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

För mig står det tex ej tillgängligt. Beror på om man använt det tidigare på sitt konto. Det är 1 gång per konto och har varit uppe sedan ett par år tillbaka.

Typ fjärde gången jag får detta erbjudande så det är nog flera som kunde använda det igen vet inte om det är för jag handlar ganska mycket på Amazon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Black week erbjudande från Opus bilprovning
200kr rabatt på bes för privatpersoner.

Boka och betala på opus.se senast 27 november
Vid bokning anger du koden BLACKW23
Gäller när du besiktar senast 31 januari

Bara jag som inte lyckas mata in koden någonstans?

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Bara jag som inte lyckas mata in koden någonstans?

Ingen aning. Inte använt den själv då jag inte har någon bil som ska besiktas. Kopierade bara rakt av det som stod i mailet jag fick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

TBH ett helt fantastiskt tips. 319kr för en dualsense som kostat som bäst 520ish kronor men oftast legat runt 700kr de senaste månaderna. Man tackar.

Kräver detta Prime för den extra rabatten? Jag lyckas få kupongen men inte något automatiskt från kampanjen (därav att jag undrar iom att jag inte är Prime-kund).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClubT:

Kräver detta Prime för den extra rabatten? Jag lyckas få kupongen men inte något automatiskt från kampanjen (därav att jag undrar iom att jag inte är Prime-kund).

Vet jag tyvärr inte. Jag har det iallfall.

Permalänk

Får inte Amazon 100 kronor vouchern att fungera. Använt ett par sådana innan back in the days...

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Bara jag som inte lyckas mata in koden någonstans?

Det finns ett fält längst ner på sidan, i den nedre "bannern" efter att du matat in regnummer och ska välja tjänster.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClubT:

Kräver detta Prime för den extra rabatten? Jag lyckas få kupongen men inte något automatiskt från kampanjen (därav att jag undrar iom att jag inte är Prime-kund).

Nej, fungerade för mig utan Prime

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Ingen aning. Inte använt den själv då jag inte har någon bil som ska besiktas. Kopierade bara rakt av det som stod i mailet jag fick.

Tack för påminnelsen och de sparade pengarna!