Laptop till jobb - BUDGET: 8-14K - Något bra erbjudande under Black Friday?

Permalänk

Laptop till jobb - BUDGET: 8-14K - Något bra erbjudande under Black Friday?

Hej! Är inte jättekunnig inom datorer, men eftersom att det gick så himla bra förra gången när jag frågade om köpråd så tänkte jag prova här igen Tänker att jag passar på när Black Friday nu startar igång.

Har i dagsläget en stationär men skulle gärna vilja köpa en laptop som ska användas till mitt jobb inom E-handel. Det som är viktigaste för mig är nog att kunna ha flera flikar uppe i chrome, det är där jag mestadels lägger min tid på. Ibland så behöver jag redigera några videos/bilder men utöver det så är det inte så mycket. Skulle nog vara skönt att ha lite extra plats i hårddisken och kanske klara av spel (bryr mig knappt om kvalitén, sålänge FPS känns skönt). Helst en windows 10, har redan en mac men avskyr operativsystemet.

Har ni några bra förslag på datorer som skulle passa mig? Kanske något speciellt som kommer vara på rea nu under Black Friday med något bra pris?

Kan vara en tyngre laptop om det betyder att den kommer vara "kraftigare" men skulle även tänka mig vara intresserad i något som är litet/ergonomiskt.

BUDGET: 8-14K

Uppskattar all hjälp jag får, tusen tack!

Permalänk
Medlem

Så att det räcker och blir över till många flikar etc
https://www.inet.se/produkt/1975178/lenovo-yoga-pro-7-14-ryze...

Permalänk
Skrivet av chstro:

Så att det räcker och blir över till många flikar etc
https://www.inet.se/produkt/1975178/lenovo-yoga-pro-7-14-ryze...

Tusen tack! Väntar någon dag för att se om någon har annat förslag, annars så tar jag din rekommendation

Permalänk
Medlem

Vad vill du spela?

Permalänk
Skrivet av Exner:

Vad vill du spela?

Spelar helt ärligt inte så värst mycket längre, men ibland blir det väl LoL & Overwatch. Sen när det gäller grafik och sånt så är jag inte alls kräsen, har en vana att spela med medium inställningar även fast jag har en egenbyggd stationär för ca 23k. Tänker att datorn förmodligen håller längre när den inte behöver anstränga sig så mycket ^^