Permalänk
Medlem

Laddare till s21 ultra

Hej,
Köpte precis en beg s21 ultra som jag är väldigt nöjd med. Fick en sladd med men inte självaste laddare och dom jag har från Huawei (som är 40 w) laddar inte snabbt på denna. Vilken laddare kan ni rekommendera som är bra och relativt billig? Om jag inte har fel så har s21 25 w snabbladdning eller? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av aki04:

Hej,
Köpte precis en beg s21 ultra som jag är väldigt nöjd med. Fick en sladd med men inte självaste laddare och dom jag har från Huawei (som är 40 w) laddar inte snabbt på denna. Vilken laddare kan ni rekommendera som är bra och relativt billig? Om jag inte har fel så har s21 25 w snabbladdning eller? Mvh

Måste du ladda så fort som möjligt? Annars kan du fortsätta använda din Huawei laddare. Snabbladdning sliter också mer på batteriets livslängd än att inte snabbladda.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Måste du ladda så fort som möjligt? Annars kan du fortsätta använda din Huawei laddare. Snabbladdning sliter också mer på batteriets livslängd än att inte snabbladda.

Tänker ibland när man är på jobbet, annars hemma är det lugnt, då har man tid