Permalänk
Medlem

Surfplatta 10"+ köpes

Hej

Är på jakt efter en hyfsat ny surfplatta, 10" eller större som är max 2-3 år gammal

Hade tänkt mig prisklassen ca 1000-2000, men det mesta beaktas.

Ej trasig skärm

Endast Android önskas

Skriv vad ni har

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

Toppen, tack!

Hoppas på fler förslag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av squix:

Toppen, tack!

Hoppas på fler förslag!

Ja, bättre än så lär det inte bli...

Permalänk

Tjena,

Osäker om den kanske är för gammal, men jag har en samsung s6 lite från 2020 som jag inte använder längre. Svårt att prissätta, 500 kr? Bookcover och penna medföljer

Måste dubbelkolla skicket, men det borde vara bra, alltid använts i fodral.

Finns i Nacka/kan mötas upp centralt

Mindre ändring i inlägg /mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av gunnarviking:

Tjena,

Osäker om den kanske är för gammal, men jag har en samsung s6 lite från 2020 som jag inte använder längre. Svårt att prissätta, 500 kr? Öppen för bud. Bookcover och penna medföljer

Måste dubbelkolla skicket, men det borde vara bra, alltid använts i fodral.

Finns i Nacka/kan mötas upp centralt

Hej

Absolut intressant. är skärmen inte sprucken så kan jag ta den för 500:-

Mvh

Permalänk
Skrivet av squix:

Hej

Absolut intressant. är skärmen inte sprucken så kan jag ta den för 500:-

Mvh

Den har legat oanvänd i 1.5 år, men jag tar lite bilder samt kollar så att den startar etc och så återkopplar jag till dig senare ikväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gunnarviking:

Den har legat oanvänd i 1.5 år, men jag tar lite bilder samt kollar så att den startar etc och så återkopplar jag till dig senare ikväll!

Toppen, tack skicka privat meddelande 🙂

Permalänk

Jag köpte Xiaomi Redmi Pad SE 11" 4GB RAM 128GB (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=11782967)
för 1990:- för några dagar sedan på Elgiganten. Även NetOnNet hade den för samma pris. Gissar att den snart kommer ut för samma pris igen snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glenn-Evert:

Jag köpte Xiaomi Redmi Pad SE 11" 4GB RAM 128GB (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=11782967)
för 1990:- för några dagar sedan på Elgiganten. Även NetOnNet hade den för samma pris. Gissar att den snart kommer ut för samma pris igen snart.

Tack för tips.

Blir en beg. platta trots allt 🙂👍

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad