Permalänk

Telia fiber problem

Hej!

Jag försöker teckna ett bredbands-avtal hos Telia via Bredbandswebben.se. Detta genom att ha en nätverkssladd ansluten till mediaomvandlaren. Men när jag trycker på det avtal jag vill ha så pingar den ut till en sida med en felkod.

"Ett fel uppstod vid din registrering. Detta kan bero på att din registreringssession har tappats. Vänligen stäng webbläsaren och försök igen.
Felkod: 25927310"

Har försökt flera gånger nu men det händer samma sak... Någon som vet vad man kan göra?

Tack!
/Krig

Permalänk
Medlem

Ring deras support på 020-40 24 00, som det står under kontakt. Se vad dom säger. Nog inget vi kan lösa.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Prova imorgon om det funkar. Jag har också upplevt liknanden problem med andra sajter och tjänster. Ofta är det bara hög belastning eller något tillfälligt fel som med tiden åtgärdas. Om det kvarstår efter flera dagar då bör man ringa och fråga.

Något som jag har noterat två gånger då mitt stadsnät är IP-only (numera heter det inte så) är att tjänsteportalen för stadsnätet blev knas och alla leverantörer och tjänster försvann. Nu gjorde det inte mig något eftersom jag har fungerande tjänster men ibland händer det att jag går inte där och ska leta efter information i annat sammanhang. Orkade inte bry mig och lät det vara, tog lång tid innan dom fixade felet flera vecka faktiskt. Det har hänt två gånger som jag känner till.

Hade jag behövs beställa tjänster hade jag förmodligen fått ringa och klaga.