Permalänk

Samsung HW-Q995C Soundbar

Jag kunde själv inte köpa på Powers öppningserbjudande då jag tidigare nyttjat Samsungs deal.

Jag är endast ute efter Soundbaren - så riktar mig därmed till dig som köpt, men bara är intresserad utav någon av bonusprodukterna. Jag är naturligtvis behjälplig med serienumret så att du kan registrera den på dig om det inte redan är löst vid överlämning.

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.
Får hem min imorgon. Får tänka på det.

8888:- antar jag?

Mvh

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Hej.
Får hem min imorgon. Får tänka på det.

8888:- antar jag?

Mvh

Tjena!
Nej jag har tyvärr inte för avsikt att fullständigt sponsra någons gratispryl. Skrev att jag erbjuder 4500 kr i annonsen, vilket utgår ifrån att säljarens kostnad för bonusprodukten då blir 4388 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Tjena!
Nej jag har tyvärr inte för avsikt att fullständigt sponsra någons gratispryl. Skrev att jag erbjuder 4500 kr i annonsen, vilket utgår ifrån att säljarens kostnad för bonusprodukten då blir 4388 kr.

Tror inte det är realistiskt att någon kommer sälja det till dig för 4500 när de kan gå in på blocket och sälja för 9000 typ. Men det skadar kanske inte att försöka

Permalänk
Medlem

Har en som jag har tänkt att sälja för 8000kr. Finns i Lindome men kan även skicka den. Osäker på vad frakten skulle gå på.

Permalänk
Skrivet av Entash:

Tror inte det är realistiskt att någon kommer sälja det till dig för 4500 när de kan gå in på blocket och sälja för 9000 typ. Men det skadar kanske inte att försöka

Inte omöjligt att du har rätt, men jag har inte mycket mer att ge för Soundbar så ja värt ett försök. Svårt att uppskatta hur pass mättad marknaden blir på dessa också.

Skrivet av Qraft:

Har en som jag har tänkt att sälja för 8000kr. Finns i Lindome men kan även skicka den. Osäker på vad frakten skulle gå på.

Det avstår jag i enlighet med resonemanget ovan, men tack!