Permalänk
Vive la liberté!

Moderskeppet Pone-xperience 2: Electric Scootaloo

Foton från Moderskeppet 2

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Mare experience 10/10

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

Jag önskar jag var där!

Permalänk
Medlem

Du är bäst @apanx

Tack för att jag fick hälsa på dem i år igen! 😊

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Fantastiskt!! Tråkigt att du hade så bråttom att ta tillbaka dem

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Geeks
Säljare

11/10!

Visa signatur

Säljstöd & AdOps @ Geeks

Permalänk
Medlem

Visste inte att alla på SweC var bronies.

Tyska Jimmy Neutron AKA Roman kom alltså i år igen trots att han lät lite ljummen i hans vlog förra gången

Permalänk
Medlem

Fy tusingen. Skulle varit där. Nästa gång (hoppas det blir igen), då tar jag med hustrun bara för att få se @Jacob inmundiga en näst intill livs levande häst.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Vackert!

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Fantastiska bilder @Apanx!

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut, får sikta på att vara med nästa gång!

Visa signatur

-------------------------------------------------------------------------System 1: Thermaltake Xaser VI, Corsair AX750, Gigabyte Z68X-UDH3-B3 rev 1.3, Intel i7 2700K @3,8GHz, Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz CL10, Gigabyte Radeon R9 200 HD7950.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag saknar helt klart bildtexter! Några känner man ju helt klart igen, men inte direkt alla. Lite allmän bakgrundsinfo som inte är uppenbar av att titta på bilderna vore ju också trevligt att ha!

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Varför var det inte i marknadsföringen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

Varför var det inte i marknadsföringen?

Tror det är för att de inte har fått igång tidsmaskinen än...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Tror det är för att de inte har fått igång tidsmaskinen än...

Skulle vara förra årets galleri då
https://www.sweclockers.com/galleri/15646-moderskeppet-pone-x...

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Musikälskare

Mycket nöje!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dreijer:

Fy tusingen. Skulle varit där. Nästa gång (hoppas det blir igen), då tar jag med hustrun bara för att få se @Jacob inmundiga en näst intill livs levande häst.

🥵

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Bra sammanfattning av Moderskeppet 2

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av burger_:

Bra sammanfattning av Moderskeppet 2

Bronies överallt!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Säkert bara jag som är gubbe, men det är något oerhört obehagligt med vuxna människor som håller på med My Little Pony.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Skrivet av kaput:

Säkert bara jag som är gubbe, men det är något oerhört obehagligt med vuxna människor som håller på med My Little Pony.

Bronies = 99.99% en meme. 0.01% faktisk verksamhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag önskar jag var där!

Du får ta och flytta tillbaka då

Visa signatur

Yggdrasil | Intel i7 13700KF direct die | RTX 4090 iChill | Z790 MEG Ace | 2x16 6600C34 | 4TB Gen 4

TrueNAS | Ryzen 5 2600X | 5x4TB Ironwolf Pro Raid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olof_von_Knorring:

Bronies = 99.99% en meme. 0.01% faktisk verksamhet.

Ja, jag hoppas det, men galleriet antyder ju något helt annat

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
DingDongerMcDongface

Mycket ärad över att jag fick vara med på bild!

och lite OT, men HUR missade jag att @Pliind hade kazoo med sig?! Nästa gång blir det livekonsert på valfri scen.

Permalänk
Medlem

vad är detta för ponies? nåns ponysonas eller?

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

NAUR

Visa signatur

Stationär: ASUS X470 Strix-F / Ryzen 5800X / 16GB 3600MHz Corsair Venegance LP / PNY 4070 Ti / Samsung 830 128GB / WD Green 3TB / Cooler Master V700 / Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Mycket ärad över att jag fick vara med på bild!

och lite OT, men HUR missade jag att @Pliind hade kazoo med sig?! Nästa gång blir det livekonsert på valfri scen.

Den var i bakfickan hela tiden! Körde en live diggy hole påväg till hytten från nattklubben! Var en som sa "Men det är ju du"
shameless plug

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Säkert bara jag som är gubbe, men det är något oerhört obehagligt med vuxna människor som håller på med My Little Pony.

Ja jag förstår verkligen inte heller. Visst får man hålla på med vad man vill så länge man inte påverkar någon annan negativt. Men det stoppar mig inte från att skämmas på distans.

Permalänk
Medlem

MLP (My Little Pony) är så söta to.
Jag själv är en MLP nörd tycker om allt inom MLP. ej sexuellas saker.
Tycker deras karaktärer är bra och roliga en dom flesta barnprogram.
har en stor samling av MLP. värde runt 40,000 KR

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av kaput:

Ja, jag hoppas det, men galleriet antyder ju något helt annat

Ja, vi har alla givetvis exakt likadana My Little Ponys i bakfickan redo att bli fotograferade. Ett mer rimligt antagande är att någon gav dem till oss. Sen är vissa (jag) mer dumma i huvudet gällande hur man väljer att posera framför kameran, väl medveten om att det kommer dyka upp på sajten senare.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner