Xtrfy vitt tangentbord och mus samt Matx-chassi sökes

Permalänk
Medlem

Xtrfy vitt tangentbord och mus samt Matx-chassi sökes

Dottern fyller år och har önskat sig samma tangentbord som sin far, men i vitt. En matchande mus hade ju varit trevligt. Endast hela grejor som går att städa rena.

Sen skulle det behövas en Matx-låda också. Minimalist som man är är jag ute efter en Sama IM01 eller en kopia. Alternativt nåt i samma storleksklass som ändå pallar ett ATX-agg och en 240-radiator.

Skriv vad ni har och tänkt pris. Siktar på kanske 7-800 för mus och tgb, 500 för lådan.

Upphämtning i Norrköping med omnejd är stort plus, likaså om du kan få iväg det med posten så det är framme till fredag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en sån här liggandes, nyskick 200 +porto?
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4422995#properties

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Har en Xtrfy K5 i vitt och en oanvänd mus som jag kan sälja. Dock har en ljus-grej slutat fungera i hörnet på tangentbordet. Kan skicka kort på hur den ser ut om du vill. Den fungerar annars helt klockrent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Har en sån här liggandes, nyskick 200 +porto?
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4422995#properties

Tack. Vitt är dock grundkrav från damen.

Permalänk
Skrivet av Napoleongl:

Dottern fyller år och har önskat sig samma tangentbord som sin far, men i vitt. En matchande mus hade ju varit trevligt. Endast hela grejor som går att städa rena.

Sen skulle det behövas en Matx-låda också. Minimalist som man är är jag ute efter en Sama IM01 eller en kopia. Alternativt nåt i samma storleksklass som ändå pallar ett ATX-agg och en 240-radiator.

Skriv vad ni har och tänkt pris. Siktar på kanske 7-800 för mus och tgb, 500 för lådan.

Upphämtning i Norrköping med omnejd är stort plus, likaså om du kan få iväg det med posten så det är framme till fredag.

Läs hela annonsen här

Jag har ett Phanteks Entho Evolve mATX i vitt.
Finns dock i Karlskrona så risk att frakten blir dyr.

Permalänk

Phanteks Enthoo EVOLV
I vitt. Bra skick, 200mm fläkten är aldrig använd. Får synas ordentligt för att hitta något att anmärka på. Inköpt vår/sommar 2015.
Skickas med de flesta tillbehören i orginalkartong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Jag har ett Phanteks Entho Evolve mATX i vitt.
Finns dock i Karlskrona så risk att frakten blir dyr.

Den lådan är lite i största laget för min smak även om den är snygg. Ska fundera på det för jag har en bror som hänger hos sina svärföräldrar i Karlskrona titt som tätt så logistiken kan bli rätt fin ändå!

Permalänk
Skrivet av Napoleongl:

Den lådan är lite i största laget för min smak även om den är snygg. Ska fundera på det för jag har en bror som hänger hos sina svärföräldrar i Karlskrona titt som tätt så logistiken kan bli rätt fin ändå!

Ja bara hör av dig

Permalänk
Medlem

Hej! Har en styck vaxee XE wireless i vit och även en xtrfy m4 wireless vit i nyskick:)

M4 - 500kr
XE - 800kr