Permalänk
Medlem

HTC Vive

Komplett HTC Vive i utmärkt skick. Se bilderna för vad som hör till Vive. Även väggfästena ingår men de sitter i väggen för tillfället.
Linserna har alltid haft ett skydd över sig när det inte används. Inga repor som kan ses i bild.

DAS (Deluxe Audio Strap) är monterat för inbyggt ljud och bättre komfort.

Föredrar hämtning i Göteborg. Lite osäker hur jag ska eventuellt kunna posta men det löser sig. DAS-tillbehöret gör att den inte passar i lådan längre.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Såldes liknande nyligen här på Swec för 1400kr och frakt kostar 149:- med Postnords "skicka lätt" upp till 5kg

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

1500kr, hämtar.(endast idag)

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 750 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Goda nyheter! Det finns även två HTC-originalladdare för handkontrollerna som jag glömde bort. De ingår också i paketet

Skrivet av Rymdkryddan:

Såldes liknande nyligen här på Swec för 1400kr och frakt kostar 149:- med Postnords "skicka lätt" upp till 5kg

Tack för info. Då vet jag vad swec marknadsvärde ligger på

Skrivet av jensvo:

1500kr, hämtar.(endast idag)

Detta verkar vara marknadspriset så det kör vi på! Föredrar att få det avslutad på plats.
Jag är hemma från nu om du vill hämta idag annars kan vi göra upp dag och tid i PM.

Skrivet av Biddle:

1 750 kr + frakt

Noterat! Om det inte faller igenom med jensvo så hör jag av mig.

Permalänk
Nytt bud: 1 600 kr och avhämtning, kan komma på söndag morgon (imorgon) om det passar.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

NetSurfer



Permalänk
Medlem
Skrivet av NetSurfer:

1 600 kr och avhämtning, kan komma på söndag morgon (imorgon) om det passar.

Noterat.
Försöker styra upp med jensvo för tillfället. Jag hör av mig om det inte skulle gå igenom.

Permalänk
Medlem

Denna är nu såld, tack alla för visat intresse samt för infon från @rymdkryddan.

Grattis @jensvo, hoppas du får mycket nöje med den!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad