Permalänk
Expertgissare

Ikea trådfri och minidrönare

Städar lite och hittade dessa som inte används, så tänkte att någon här kan ha glädje av dom.

Två stycken Ikea trådfri kontroller med vridfunktion, var tänkta till ett projekt som aldrig blev av och har legat bortglömda ett bra tag.

Två stycken minidrönare, en med kamera och plats för micro-sd kort. Två laddare och tre batterier. Fungerade sist dom provades.

Ser gärna att de kommer till någon som får glädje och användning av grejerna, föredrar upphämtning men kan skicka mot frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Nappar! Mot frakt

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö, (frakt)

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Gawgizz:

Nappar! Mot frakt

Skrivet av Xmaddict:

Ställer mig på kö, (frakt)

Låter det gå några dagar ifall någon kan tänkas hämta i första hand, är ni båda intresserade av allt eller något specifikt?

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Rubbet för min del!

Permalänk

Oerhört intresserad av trådfri till mig o drönarna till barnen. Ställer mig på kö
Swishar för frakt o ett paket kaffe

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Låter det gå några dagar ifall någon kan tänkas hämta i första hand, är ni båda intresserade av allt eller något specifikt?

Tänkte rubbet drönarna i först hand

Permalänk

Skulle kunna hämta upp beroende på vart i Dalarna du bor. Har skrivit PM till dig

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Gawgizz:

Nappar! Mot frakt

Då MuffeN1337 drog sig ur så blir grejerna dina, skicka adress osv i PM

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB