Permalänk
Medlem

IBM Model M (1391411, 1991)

Håller på att flyttstäda lite hemma och hittade då mitt gamla IBM Model M som jag haft sen det var nytt.

Då man var "tuff" och kände sig som en hacker när det användes (var väll kring 13 då det användes som mest) så har alla bokstäverna tagits bort från tangentbordet, tyckte det var skoj att se polarna försöka logga in på olika sidor när de lånade min dator. Men i övrigt bör det fungera utan problem.
Var med mig väldigt länge innan jag flyttade ner till Stockholm. Sen dess har den legat i en flyttkartong.

Har tyvärr ingen PS/2 till USB adapter kvar så kan inte testa det.

Har försökt göra rent det så bra det gick utan att ha sprit hemma, men smutsen sitter fast. Tror dock att lite sprit skulle göra underverk.

Layouten är svensk. Anslutningen är PS/2 och sladden är 3 m (längre om man drar ut spiralen).

Hämtas i Bandhagen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Dessa brukar i gott skick ligga ute mellan 300-1000kr.
Men jag orkar inte riktigt att försöka då det inte finns några bokstäver på tangentbordet. Så ger bort det till någon som verkligen vill ha!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Expertgissare

Om du kan tänka dig att skicka det så tar jag det gärna

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Njae, har inte direkt någon bra låda till det så kommer nog inte skickas

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna!

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Jag har velat ha en sån där ett tag nu men har inte riktigt kunnat lägga pengarna så jag ställer mig på kö för att hämta

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboTorsten:

Hämtar gärna!

Skickat PM till dig.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ställer mig fint på kö om det inte klaffar med ovanstående

Permalänk

Ställer mig också i kö

Permalänk
Medlem

@turbotorsten var precis här och hämtade upp tangentborden så jag stänger annonsen.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |