Inet frågar SweClockers – framtidstema i nästa Megaklick

Permalänk
Inet
Skrivet av Aeig:

Vore fantastiskt trevligt med 7800X3D drop ikväll samt schysst pris på någon PCI-e gen 5.0 m.2 disk såsom Crucial T700 eller MP700 från Corsair

Mvh

Martin på Corsair läste din kommentar och blev inspirerad.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Är det en speciell sida en skall vara inne i på inets hemsida?
För dropsen..
Ser inget på hemsidan som låter relaterat..

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Inet
Skrivet av xfade:

Är det en speciell sida en skall vara inne i på inets hemsida?
Ser inget på hemsidan som låter relaterat..

Hej,

Det är en "dold" sida som vi länkar till i stream-chatten, vi har även ett körschema i bild och där kan du se när våra olika så kallade drops äger rum. Hoppas vi ses i streamen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej,

Det är en "dold" sida som vi länkar till i stream-chatten, vi har även ett körschema i bild och där kan du se när våra olika så kallade drops äger rum. Hoppas vi ses i streamen!

Jo jag är där å kollar, mycket text i chatten dock.. = )

(oooh... Länkarna är pinnade.. Tack.. ^^ = ) )

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Jo jag är där å kollar, mycket text i chatten dock.. = )

(oooh... Länkarna är pinnade.. Tack.. ^^ = ) )

Första droppet var väl planerat till 17:55, sen tog det ngn minut till.

Permalänk

Förutom de 21 grejerna som nu finns på drops-länken, så fanns det en Asus Gladiator-mus och ett gult Ducky tangentbord. Var det nått mer?

Förresten. Vilket Ducky var det exakt, och vad var priset?
(om nån vet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Förutom de 21 grejerna som nu finns på drops-länken, så fanns det en Asus Gladiator-mus och ett gult Ducky tangentbord. Var det nått mer?

Förresten. Vilket Ducky var det exakt, och vad var priset?
(om nån vet)

Det var 8+15 drops vad jag vet, så gissar du såg alla.

Ducky något med mx brown switches runt 645(?) hel gult
Edit
Denna
https://www.inet.se/produkt/6102729/ducky-one-3-yellow-ducky-...
Fast fullsize tror jag

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Lite synd att det strulade på drops nr 2. Har varit på jakt efter ett tangentbord med specifikt bruna brytare (och den skrikande gula färgen är riktigt tilltalande). Satt och F5-ade som en galning. XD

Det var endast genom att söka på "megaklick" som jag till slut kunde se det (och då var det såklart slutsålt). Märkligt nog kan jag fortfarande inte se tangentbordet på sidorna med drops.

Nåja, sannolikheten att man hunnit knipa tangentbordet var nog liten till att börja med.

Permalänk
Medlem

Trevlig livestream! Kul att ni valde min bild med blixtarna.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Förutom de 21 grejerna som nu finns på drops-länken, så fanns det en Asus Gladiator-mus och ett gult Ducky tangentbord. Var det nått mer?

Förresten. Vilket Ducky var det exakt, och vad var priset?
(om nån vet)

Skrivet av Swedishchef_90:

Det var 8+15 drops vad jag vet, så gissar du såg alla.

Ducky något med mx brown switches runt 645(?) hel gult
Edit
Denna
https://www.inet.se/produkt/6102729/ducky-one-3-yellow-ducky-...
Fast fullsize tror jag

Precis, det var 30 st One 3 Yellow Ducky MX Brown Fullsize för 649:- inklusive ett Ducky Black Shine-through Keycap Set. De hade översålt och sålt dubbelt så många tydligen om jag snappade upp rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RCX Slinger:

Lite synd att det strulade på drops nr 2. Har varit på jakt efter ett tangentbord med specifikt bruna brytare (och den skrikande gula färgen är riktigt tilltalande). Satt och F5-ade som en galning. XD

Det var endast genom att söka på "megaklick" som jag till slut kunde se det (och då var det såklart slutsålt). Märkligt nog kan jag fortfarande inte se tangentbordet på sidorna med drops.

Nåja, sannolikheten att man hunnit knipa tangentbordet var nog liten till att börja med.

Håller med! Var också ute efter ett nytt tangentbord...verkar tyvärr vara tekniska strul rätt ofta när det är någon specifik drops som har ett sjukt bra pris...