D-Link Kamerapaket 6st kameror (Övervakningskameror)

Permalänk

D-Link Kamerapaket 6st kameror (Övervakningskameror)

Hej, säljer ett paket med blandade DLink övervakningskameror. Se nedan för vilka modeller, totalt antal kameror 6st. Skicket är väldigt bra på majoriteten av kamerorna, undantaget är startpaketet där det finns mindre spår av användning.

Alla kamerorna är funktionstestade. En av de två kamerorna i startpaketet har en mindre mörk fläck på bilden se bild nr 2 i annonsen. Resten av kamerorna fungerar utan anmärkning.

Hämtning prioriteras men frakt kan vid behov gå att ordna. Bud är välkomna men reserverar mig att sälja till vem jag vill eller inte alls etc.

D-Link mydlink Pro, Startpaket (2 Kameror)
D-Link DCS-8600LH/E
D-Link DCS-8515LH HD Pan & Tilt Wi-Fi Camera
D-Link mydlink, DCS-8300LH, 1080p
D-Link DCS-8000LH/E

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Warcaith:

1500kr + frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

Hej där!

Undrar om någon/flera av dessa går att spela in med utan att behöva något konto hos D-link? Har en NAS jag gärna allokerar en del till att ha för just övervakning men vill inte behöva ha en massa abonnemang och skit hos dessa tillverkare för molntjänster. Visst hade det varit nice att kunna kolla i mobilen men tänker att all inspelning sker till NASen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Golvspaden:

Hej där!

Undrar om någon/flera av dessa går att spela in med utan att behöva något konto hos D-link? Har en NAS jag gärna allokerar en del till att ha för just övervakning men vill inte behöva ha en massa abonnemang och skit hos dessa tillverkare för molntjänster. Visst hade det varit nice att kunna kolla i mobilen men tänker att all inspelning sker till NASen.

Åtminstone D-Link DCS-8515LH har microSD-plats, vet inte om de andra förutom att DCS-8000LVH2 inte har kortplats.
Dock går det att strömma den till t.ex. Synology Surveillance för att gå runt molnbehovet; jag skulle gissa på att det finns liknande lösningar för andra tillverkare.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Skrivet av Golvspaden:

Hej där!

Undrar om någon/flera av dessa går att spela in med utan att behöva något konto hos D-link? Har en NAS jag gärna allokerar en del till att ha för just övervakning men vill inte behöva ha en massa abonnemang och skit hos dessa tillverkare för molntjänster. Visst hade det varit nice att kunna kolla i mobilen men tänker att all inspelning sker till NASen.

Hej, jag har faktiskt rätt dålig koll på dessa. Har legat nedpackade i sina lådor sen jag fick dom, endast plockat upp dom för att funktionstesta innan jag säljer dem. Jag vet att någon av dem har plats för minneskort men vet inte vilka möjligheter som finns att spela in till NAS.

Permalänk
Medlem

Tack för info, får nog avstå denna just nu.

Permalänk
Skrivet av Warcaith:

1500kr + frakt

Hej, jag tänkte låta annonsen ligga tills imorgon men om ingen annan bjudit över eller har möjlighet att hämta så avslutar jag den imorgon

Permalänk
Skrivet av Warcaith:

1500kr + frakt

PM

Permalänk

Annonsen är avslutad