Hur får man Google att visa träfflistan på samma sätt som tidigare???

Permalänk
Medlem

Hur får man Google att visa träfflistan på samma sätt som tidigare???

Blir vansinnig!!! Tidigare visades resultat när man sökte på Google med 10 träffar per sida, och en lista längst ned på sidan med nummer för varje påföljande sida med träffar. Nu har detta plötsligt försvunnit när jag googlar, så träffarna visas continuously, utan att delas upp i sidor, istället får man efter ett visst antal träffar trycka på "Fler resultat".

Snälla, snälla – säg att det finns nåt sätt att återgå till hur det var innan, och upplys mig i så fall jättegärna om hur jag gör för att återgå till det normala.

Tusen tack på förhand!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tusen tack för detta! Detta var dock det första jag testade (även innan jag postade här) och det funkade inte då, och funkar fortfarande inte... Jag har testat med att stänga och starta om också, men nope – funkar ändå inte Fattar inte vad det är för fel???

Edit – var lite för snabb där, och läste inte hela artikeln du länkade till; när jag nu läser vidare ser jag att det tydligen inte går att få tillbaka det som det var innan. Fan också. Aja – tack så jättemycket för hjälpen iaf!