Säljes och bortskänkes, Monitor-arm, möss, hörlurar, mikrofoner, laptop-ställ etc (HyperX, Philips, Razer, AnnePro 2, Funko figurer med mera)

Permalänk
Medlem

Säljes och bortskänkes, Monitor-arm, möss, hörlurar, mikrofoner, laptop-ställ etc (HyperX, Philips, Razer, AnnePro 2, Funko figurer med mera)

Rensar ut här hemma och har en hel del jag vill bli av med, allting som säljes har sina originalförpackningar kvar och är i väldigt fint och fungerande skick om inte annat anges. Kvitto finns på de flesta saker så fråga vid intresse.

Kringutrustning:
Amazon Basics monitorarm
Några märken efter där armen har låsts (inget som syns vid bruk när den är inställd).
Pris: 780 kr

Elago L4 Stand
Pris: 380 kr

Gembird klockradio och trådlös laddare
Pris: 120 kr

Linocell magnetisk mobilhållare
Pris: BORTSKÄNSKES

Möss:
Vid köp av en eller flera möss ingår en valfri musmatta, gäller inte mössen som skänkes. Vid köp av alla Razer mössen ingår båda mattorna om så önskas.

Razer Orochi V2
Med nymonterade skates (Superglide Glass Skates) som knappt använts då jag köpt ny mus nyligen.
Pris: 420 kr

Razer DeathAdder Mini
Pris: 120 kr

Razer Basilisk X HyperSpeed
Pris: 230 kr

Logitech MMO mus (minns ej namnet) med ett antal år på nacken. Fortfarande fullt fungerande.
Pris: BORTSKÄNSKES

Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0
Är något tjall på scrollen men i övrigt funkar den vad jag kan minnas. Har sparat för att jag tänkt fixa vid tillfälle men så har det alltså inte blivit.
Pris: BORTSKÄNSKES

Musmattor:
Taurus XL Blackout
Oanvänd.
Pris: 60 kr

Razer Pro Glide
Lite tecken på använding som det blir med en ljusgrå matta.
Pris: 40 kr

Ljud:
HyperX SoloCast
Kan köpas i paket tillsammans med mikrofonstativ och antishock cage.
Pris: Mikrofon 360 kr
Paketpris: 580 kr

Svive Hydra Pro Mikrofonarm
Pris: 180 kr

Svive Hydra Shock Mount Nest
Pris: 120 kr

Philips Fidelio X2
I använt skick, satt i nytt elastiskt band.
Pris: 220 kr

V-Moda Boom Pro
Pris: 40 kr, gratis vid köp av Fidelio X2

Tangentbord:
Anne Pro 2
Gateron Brown switchar. Viss keychatter vid några tangenter ibland men inte alltid. Märkte aldrig av vid spelande men när jag skrev. Bör vara enkelt åtgärdat med lite lödande och nya switchar. I övrigt fint fungerande skick. Har tempest-moddat det men i övrigt inte gjort några andra moddar.
Pris: 180 kr

SteelSeries Prism Caps
Svarta pudding. Nordisk ISO. Använda i högst någon vecka. Obs, bara key caps.
Pris: 120 kr

PBTFans XDA
Kan behöva en liten snabb tvätt. Komplett dye-sub PBT set med stöd för Nordisk ISO, fungerar för det mesta från 60% till TKL osv.
Pris: 160 kr

Epomaker Macaron Coiled Aviator Cable
Väldigt bra skick, saknar kartong.
Pris 220 kr

Funko Pop figurer:
Claptrap & Dr Doom
Pris: 40 kr styck eller 60 kr för båda

Ingenting skickas utan hämtas i antingen Årsta, Stockholm eller vid mitt jobb nära Medborgarplatsen, Stockholm. Pris är redan satt. Reserverar mig för eventuella fel-länkningar samt förbehåller mig rätten att sälja/ge bort till vem jag vill om jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar gärna mobilhållaren! 🙂

Visa signatur

i7 4790k

Permalänk
Medlem

Fattas det namn på några saker?

Permalänk
Medlem

Tjena.

Köper gärna Steelseries Prism keycaps för utsatt pris.

Med vänlig hälsning, Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Anne Pro 2

Går det att köra trådat och vad har du för switchar?

Tänkte fixa silver och göra om till en impromptu fighting bräda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraggle1988:

Tar gärna mobilhållaren! 🙂

Då är den din! Skriv ett pm så löser vi överlämningen

Skrivet av Dunderil:

Tjena.

Köper gärna Steelseries Prism keycaps för utsatt pris.

Med vänlig hälsning, Dunderil

Då är dom dina! Skriv ett pm så löser vi affären

Skrivet av m4gnify:

Fattas det namn på några saker?

Det tror jag inte, tänker du på någon särskild? Det saknas däremot bild på mössen jag skänker bort, musmattorna och Funko figurerna. Lägger dom här istället:

Permalänk
Medlem
Skrivet av mh1st:

Då är den din! Skriv ett pm så löser vi överlämningen

Då är dom dina! Skriv ett pm så löser vi affären

Det tror jag inte, tänker du på någon särskild? Det saknas däremot bild på mössen jag skänker bort, musmattorna och Funko figurerna. Lägger dom här istället:
<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Jag tänkte på det här:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buulaa:

Anne Pro 2

Går det att köra trådat och vad har du för switchar?

Tänkte fixa silver och göra om till en impromptu fighting bräda.

Miss av mig, det är Gateron Brown som sitter i just nu och den går absolut att köra trådat för det är vad jag har gjort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag tänkte på det här:

<Uppladdad bildlänk>

Märkligt! För mig syns dom. Hur som helst är den översta en monitorarm från Amazon Basics, det är en rebrandad ställbar Multibrackets gas-arm.

Musmattan är en Taurus XL Blackout.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mh1st:

Miss av mig, det är Gateron Brown som sitter i just nu och den går absolut att köra trådat för det är vad jag har gjort.

Glömde fråga om det var hot swap men jag kan nog bjuda 150kr och upphämtning i så fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buulaa:

Glömde fråga om det var hot swap men jag kan nog bjuda 150kr och upphämtning i så fall.

Dessvärre inte hot-swap, då hade jag tagit mer för det eftersom det hade varit så enkelt att byta dom switchar som har chatter. Nu måste det ju tyvärr lödas, därav priset.

Permalänk
Medlem

PBTFans XDA

160:- plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mh1st:

Dessvärre inte hot-swap, då hade jag tagit mer för det eftersom det hade varit så enkelt att byta dom switchar som har chatter. Nu måste det ju tyvärr lödas, därav priset.

aj synd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeshu:

PBTFans XDA

160:- plus frakt.

Såg nu att du inte skickar så drar tillbaka mitt bud.

Permalänk

Jag tar gärna amazon basics monitor-armen, kan hämta

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

Nappar på pbtfans!

Permalänk

4.0 och en musmatta xl är intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michwurfus:

Jag tar gärna amazon basics monitor-armen, kan hämta

Skrivet av Gawgizz:

Nappar på pbtfans!

Skrivet av Beardedroadrunner:

4.0 och en musmatta xl är intressant

Då är dom era Dra iväg ett pm till mig så löser vi vart affär bäst sker.

Permalänk

Razer Pro Glide

Razer Basilisk X HyperSpeed

Anne Pro

Tar gärna dessa till utsatt pris +frakt.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk

Drar tillbaka mitt intresse

Permalänk
Medlem

Finns HyperX SoloCast med tillbehör kvar? Intresserad av hela paketet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emem:

Finns HyperX SoloCast med tillbehör kvar? Intresserad av hela paketet.

Jajemän, finns kvar! Dra iväg ett pm så kan vi ta detaljerna

Permalänk
Medlem

Budar 200kr för Svive Hydra Pro Mikrofonarm + Taurus XL Blackout. Kan hämta valfri dag i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zightx:

Budar 200kr för Svive Hydra Pro Mikrofonarm + Taurus XL Blackout. Kan hämta valfri dag i veckan.

Noterat

Permalänk
Medlem

Svårt att veta vad som finns kvar och lite gammal tråd, men finns någon/några av dessa kvar?

Razer DeathAdder Mini
Razer Basilisk X HyperSpeed
SteelSeries Prism Caps
PBTFans XDA
Epomaker Macaron Coiled Aviator Cable (Samt vilken färg är det?)

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrico:

Svårt att veta vad som finns kvar och lite gammal tråd, men finns någon/några av dessa kvar?

Razer DeathAdder Mini
Razer Basilisk X HyperSpeed
SteelSeries Prism Caps
PBTFans XDA
Epomaker Macaron Coiled Aviator Cable (Samt vilken färg är det?)

Samtliga prylar finns kvar av dom du nämner Vet inte hur jag redigerar annonsen så har låtit den vara som den är. Miss av mig att inte lägga upp bild på kabeln men det är den färgen som jag länkat till:

Permalänk
Medlem

Intresserad av att plocka ljudpaketet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av septus:

Intresserad av att plocka ljudpaketet.

Då är det ditt om du vill. För att förtydliga med ljudpaketet, det gäller alltså bara mikrofon+shock mount+arm. Eller vill du ha samtliga ljudprylar?

Permalänk
Medlem

Uppdatering på vad som finns kvar:

Rensar ut här hemma och har en hel del jag vill bli av med, allting som säljes har sina originalförpackningar kvar och är i väldigt fint och fungerande skick om inte annat anges. Kvitto finns på de flesta saker så fråga vid intresse.

Kringutrustning:
Amazon Basics monitorarm
Några märken efter där armen har låsts (inget som syns vid bruk när den är inställd).
Pris: 780 kr
SÅLD

Elago L4 Stand
Pris: 380 kr

Gembird klockradio och trådlös laddare
Pris: 120 kr

Linocell magnetisk mobilhållare
Pris: BORTSKÄNSKES
SÅLD

Möss:
Vid köp av en eller flera möss ingår en valfri musmatta, gäller inte mössen som skänkes. Vid köp av alla Razer mössen ingår båda mattorna om så önskas.

Razer Orochi V2
Med nymonterade skates (Superglide Glass Skates) som knappt använts då jag köpt ny mus nyligen.
Pris: 420 kr

Razer DeathAdder Mini
Pris: 120 kr
SÅLD

Razer Basilisk X HyperSpeed
Pris: 230 kr
SÅLD

Logitech MMO mus (minns ej namnet) med ett antal år på nacken. Fortfarande fullt fungerande.
Pris: BORTSKÄNSKES

Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0
Är något tjall på scrollen men i övrigt funkar den vad jag kan minnas. Har sparat för att jag tänkt fixa vid tillfälle men så har det alltså inte blivit.
Pris: BORTSKÄNSKES

Musmattor:
Taurus XL Blackout
Oanvänd.
Pris: 60 kr

Razer Pro Glide
Lite tecken på använding som det blir med en ljusgrå matta.
Pris: 40 kr
SÅLD

Ljud:
HyperX SoloCast
Kan köpas i paket tillsammans med mikrofonstativ och antishock cage.
Pris: Mikrofon 360 kr
Paketpris: 580 kr

Svive Hydra Pro Mikrofonarm
Pris: 180 kr

Svive Hydra Shock Mount Nest
Pris: 120 kr

Philips Fidelio X2
I använt skick, satt i nytt elastiskt band.
Pris: 220 kr

V-Moda Boom Pro
Pris: 40 kr, gratis vid köp av Fidelio X2

Tangentbord:
Anne Pro 2
Gateron Brown switchar. Viss keychatter vid några tangenter ibland men inte alltid. Märkte aldrig av vid spelande men när jag skrev. Bör vara enkelt åtgärdat med lite lödande och nya switchar. I övrigt fint fungerande skick. Har tempest-moddat det men i övrigt inte gjort några andra moddar.
Pris: 180 kr

SteelSeries Prism Caps
Svarta pudding. Nordisk ISO. Använda i högst någon vecka. Obs, bara key caps.
Pris: 120 kr
SÅLD

PBTFans XDA
Kan behöva en liten snabb tvätt. Komplett dye-sub PBT set med stöd för Nordisk ISO, fungerar för det mesta från 60% till TKL osv.
Pris: 160 kr
SÅLD

Epomaker Macaron Coiled Aviator Cable
Väldigt bra skick, saknar kartong.
Pris 220 kr
SÅLD

Funko Pop figurer:
Claptrap & Dr Doom
Pris: 40 kr styck eller 60 kr för båda
SÅLD

Ingenting skickas utan hämtas i antingen Årsta, Stockholm eller vid mitt jobb nära Medborgarplatsen, Stockholm. Pris är redan satt. Reserverar mig för eventuella fel-länkningar samt förbehåller mig rätten att sälja/ge bort till vem jag vill om jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då var allting borta förutom laptop-stället, Razer Orochi, Taurus musmattan och AnnePro 2 tangentbordet.