Ubiquiti UniFi Dream Machine Pro

Permalänk
Medlem

Ubiquiti UniFi Dream Machine Pro

Hej!

Jag är ute efter en Ubiquiti UniFi Dream Machine Pro och tänkte kolla om någon har en sådan till salu.

Jag finns i Göteborg. Jag har tillgång till bil och kan hämta upp i omnejd, annars behöver den kunna skickas.

Väl mött.

mvh Mikael

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag fick tag i en via FB gruppen "Köp Och Sälj Nätverk & Server Sverige" och där var fler som hade. Men du får nog räkna med att ge 3000-3500:-.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem

Det finns även UBNT-gruppen på Facebook:
https://www.facebook.com/groups/227447357642133/

Permalänk
Medlem
Skrivet av tevey:

Jag fick tag i en via FB gruppen "Köp Och Sälj Nätverk & Server Sverige" och där var fler som hade. Men du får nog räkna med att ge 3000-3500:-.

Skrivet av Mr_Flash:

Det finns även UBNT-gruppen på Facebook:
https://www.facebook.com/groups/227447357642133/

Tack för tipsen. Jag kollar där också.

Det var en annons här på swec för inte så länge sedan med en UDM Pro tillsammans med switch och AP. Jag tror att priset hamnade på ca 3500:- och så räknade jag lite baklänges. Men kan hända att jag inte värderat de andra prylarna rätt samt att om UDM var det som var intressant i paketet så kanske priset blev ungefär som en sådan löst ändå.

Amazon hade annons för precis under 5K och jag hoppades kunna spara några kronor på att återbruka en enhet istället för att köpa en helt ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Tack för tipsen. Jag kollar där också.

Det var en annons här på swec för inte så länge sedan med en UDM Pro tillsammans med switch och AP. Jag tror att priset hamnade på ca 3500:- och så räknade jag lite baklänges. Men kan hända att jag inte värderat de andra prylarna rätt samt att om UDM var det som var intressant i paketet så kanske priset blev ungefär som en sådan löst ändå.

Amazon hade annons för precis under 5K och jag hoppades kunna spara några kronor på att återbruka en enhet istället för att köpa en helt ny.

Jag har sett några till salu men inga under 3000. Vanligast har varit 3500. Jag köpte från Amazon för drygt ett år sen för ca 4300 men sen dess har både Ubiquiti höjt priserna och kronan blivit svagare.