Garderobsrensning, potentiometerhattar, keycaps & Sheevaplug

Permalänk

Garderobsrensning, potentiometerhattar, keycaps & Sheevaplug

Hej hopp, rensar ut lite. Allting bortskänkes mot primärt avhämtning.

Har x små påsar med plockade hattar från ett gammalt mixerbord. Tänkte använda dem till något kul men har slagit mig att jag inte kommer göra det.

Keycaps i regnbågsfärger, samt i gult. Har noll koll på om det gula kittet är komplett, eller vilket material det är i.

Sheevaplug, liten minidator. Se t.ex. https://en.wikipedia.org/wiki/SheevaPlug för mer info.
Medföljer ingen europeisk/svensk strömsladd, däremot till några andra länder. Dock är det en vanlig "rakapparats"-kabel (se bild)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SteelSide:

Hej hopp, rensar ut lite. Allting bortskänkes mot primärt avhämtning.

Har x små påsar med plockade hattar från ett gammalt mixerbord. Tänkte använda dem till något kul men har slagit mig att jag inte kommer göra det.

Keycaps i regnbågsfärger, samt i gult. Har noll koll på om det gula kittet är komplett, eller vilket material det är i.

Sheevaplug, liten minidator. Se t.ex. https://en.wikipedia.org/wiki/SheevaPlug för mer info.
Medföljer ingen europeisk/svensk strömsladd, däremot till några andra länder. Dock är det en vanlig "rakapparats"-kabel (se bild)

Läs hela annonsen här

Tar gärna Sheeva mot frakt!

Permalänk

Kan ta keycaps

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Om keycaps inte hämtas av ovanstående tar jag dem gärna~

Permalänk
Skrivet av Gawgizz:

Om keycaps inte hämtas av ovanstående tar jag dem gärna~

Nej jag tänkte pröjsa frakt men fattar om det är bökigt så om du kan hämta har jag inga problem med det

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

Hej! Kul att ni är intresserade
Jag pmar om sheevan.
Keycaps: tänkte prioritera avhämtning här, sorry Hassel!

Permalänk

Annonsen är avslutad