Permalänk

Gaming dator

Sonen letar dator Max 7000:- helst komplett med skärm tangentbord och mus men inget måste

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av kalasbiff:

Sonen letar dator Max 7000:- helst komplett med skärm tangentbord och mus men inget måste

God kväll!
Här är datorn och skärmen som skulle komma med.

Tyvärr har jag ingen helt fungerande mus jag kan skicka med :/
Och jag söker 7000kr för paketet!

Permalänk
Skrivet av Slajm:

God kväll!
Här är datorn och skärmen som skulle komma med.

Tyvärr har jag ingen helt fungerande mus jag kan skicka med :/
Och jag söker 7000kr för paketet!

Hej var finns denna?

Permalänk
Medlem

I Stockholm finns den.
Det är en del att skicka men kan beroende på dag mötas på mitten för avhämtning, såvida ingen har vägarna förbi Stockholm dvs

Permalänk
Medlem

Jag kan bygga ihop en dator åt dig från delar jag har hemma i ett nytt NZXT H510 flow. Är lite sent så kan inte gå igenom alla delar nu men skulle bli något i stil med:

CPU: Ryzen 3600
RAM: 32GB ram
SSD: 1TB
GPU RX 5700 XT

Ska se vad jag har i skärmväg också. Bor i Tranås men jag är i Jönköping minst någon gång i veckan så kan tas med dit också. Skicka PM om det skulle vara av intresse

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag kan bygga ihop en dator åt dig från delar jag har hemma i ett nytt NZXT H510 flow. Är lite sent så kan inte gå igenom alla delar nu men skulle bli något i stil med:

CPU: Ryzen 3600
RAM: 32GB ram
SSD: 1TB
GPU RX 5700 XT

Ska se vad jag har i skärmväg också. Bor i Tranås men jag är i Jönköping minst någon gång i veckan så kan tas med dit också. Skicka PM om det skulle vara av intresse

Är detta något du har kvar?