Vilken/vilka streamingtjänster använder du?

Permalänk
Medlem

Vilken/vilka streamingtjänster använder du?

Högst ovetenskaplig undersökning.

Vilken/vilka streamingtjänster använder du?

Permalänk
Medlem

HBO, Cmore Premium Plus, Viaplay Total, Netflix och Disney+

Permalänk
Medlem

Viaplay och SVT Play är de enda jag använder. Smått film- och serieintresse. Större sportintresse, läs Premier League.

Permalänk
Medlem

Amazon Prime Video och Disney Plus.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

PlutoTv är den sämsta skiten någonsin, dålig mjukvara och kan inte betala sig förbi reklam. Men dessvärre köpte de Paradise Hotel från viaplay. Borde också säga upp Prime/Disney då jag sällan använder men just Prime är lättare att behålla då man handlar på amazon lite då och då

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Netflix premium, Disney +, Viaplay (tyvärr, gratis genom internetabb), SVT Play. HBO Max (skit) avslutades i fredags (16/6).

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Jag har en bra deal med Telia på Cmore, viaplay och Hbo max - 99kr. utöver det har jag bara Prime video eftersom den är så billig. Tycker inte utbudet/kvalitén från andra tjänster är värt att betala så högt pris för som de tar. Apple-TV tar jag nog en månad när nästa säsong av Severance finns ute.

Visa signatur

Gigabyte UD AX,
Intel i7 13700KF, Arctic Freezer III 280mm. Corsair Dominator Platinum 32GB,
XTX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. Garuda Linux/Windows 11.

Permalänk
Medlem

netflix + youtube dominerar mitt användande. Blir strax till att säga upp netflix, då de har ganska tråkigt utbud när man redan tittat på guldklimparna, samt att de sätter stopp för kontodelning vilket har varit anledningen att jag haft kvar det så länge (vill inte göra familjen besviken)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Well alla har ju SVT Play även om de inte nyttjar den speciellt ofta.

jag kör Youtube, Spotify och Plex Media Server.

Permalänk

soap2day.id är så bra, förutom netflix.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Discovery+,SVT Play och Youtube.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Youtube räknar jag inte för jag kollar inte på kommersiella produktioner den vägen, bara "amatörer" så att säga, även om vissa av dem är bug business.

SVT Play är väl 90-95 procent av det rörliga jag ser på som inte är Youtube.

Comhem/Tele2 Play grundutbud har jag genom bostadsrättsföreningen, och där kollar jag när det är sport som inte sänds på annat håll. Just nu fotbolls-VM, och vintertid längdskidor. Kollar inte på nåt annat där.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S