Playstation VR 2 + Charging Dock

Permalänk
Medlem

Playstation VR 2 + Charging Dock

I absolut toppskick. Inköpt för några månader sedan.

Allting medföljer, utom själva Horizon-spelet som redan är aktiverat på PSN konto.

Tillköpt dockningsstation till VR2 Sense handkontroller följer med så du alltid har laddade kontroller.

Hämtas på Limhamn eller skickas med swish + spårbart postnord. Bud börjar från 5000kr och pågår i några dagar eller tills jag är nöjd.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gottson:

4 100 kr

Men herregud!

"Bud börjar från 5000kr".

Det fanns en tid då man drog sig för Blocket pga annonsavgiften samt alla skambud, då fanns SweC med seriösa och sjyssta medlemmar som fantastisk alternativ.
Nu är det SweC som tar ockerpris för annonsering medan Blocket är gratis, det skambudas hejvilt och respekt för säljaren/annonsören får man leta länge.... moderering likaså 🤷‍♂️

Mycket, mycket tråkigt!

Men bra att du "fick igång" budgivningen @Gottson 👍
(Det är väl det som folk brukar skriva som försvar då...)

Permalänk
Medlem

Nog finns det tillräcklig digital plats för mig att uttrycka ett pris som jag är villig att betala. Det blir irrelevant om det är så att någon vill betala mer, men om ingen vill betala mer så skadar det knappast säljaren att veta prisläget även om det ligger under det den hade önskat.

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem

Jag kan väl säga att 4100 känns rätt vettigt ändå. Det är inte i nivå med de fulbud man kan se utan en början för eventuell dialog.

Jag tycker att det drar lite i prylnerven för det priset och kanske slänger jag mig med.

Så jag håller med om att det budas rätt illa i vissa annonser men detta tycker jag ändå var vettigt som start. En intresserad och kanske kan man enas via pm. 10-20% prutmån får man räkna med i dagsläget.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Fick sålt den ganska fort på blocket precis

Jag får tacka för intresset hur som helst. Hoppas ni får tag i ett headset 👍

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Skrivet av Dryad:

Men herregud!

"Bud börjar från 5000kr".

Det fanns en tid då man drog sig för Blocket pga annonsavgiften samt alla skambud, då fanns SweC med seriösa och sjyssta medlemmar som fantastisk alternativ.
Nu är det SweC som tar ockerpris för annonsering medan Blocket är gratis, det skambudas hejvilt och respekt för säljaren/annonsören får man leta länge.... moderering likaså 🤷‍♂️

Mycket, mycket tråkigt!

Men bra att du "fick igång" budgivningen @Gottson 👍
(Det är väl det som folk brukar skriva som försvar då...)

Jag håller helt med dig. Jag byggde ihop hela min dator med delar köpta på Sweclockers och samtidigt träffat väldigt trevliga människor med samma intresse. Samtidigt ser man nu att det blir mer och mer lik Blocket nu och modereringen är obefintlig. Det finns t ex en medlem som satt i system att plocka från sitt grovsoprum och skänka det här vilket jag är ganska säker på att det är olagligt. Men det är ingen kontroll öht 🤷🏽