Permalänk
Medlem

Nätverkskabel

Nätverkskabel, CAT6, med okänd längd blev över när nytt nätverk skulle dras på jobbet. Jag fick ta hem dem då de annars skulle kastas och tänkte att "Det kan ju vara bra att ha"...Det var ett bra tag sedan nu.

Finns att hämta i Strängnäs. Transport kan lösas till centrala Eskilstuna vardagar och Moderskeppet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Varför spammar du upp hela marknaden med en ny annons per kabel? Kör alla i samma annons.

Visa signatur

i7 6700k @ 4.6 GHz | 16GB DDR4 3866Mhz Trident-Z | ASUS 1080 Ti @ 2050MHz | ASUS z170-Deluxe | Samsung PRO 256 GB | Acer x34a 100hz G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av flwsterB:

Varför spammar du upp hela marknaden med en ny annons per kabel? Kör alla i samma annons.

För att efter 24 timmar kan jag inte redigera vilka produkter som finns kvar och vilka som blivit hämtade/tingade. Också för att lägga de i olika kategorier, vilket jag var dålig på att göra början. Också för att alla bilder inte fick komma med i en annons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strero:

För att efter 24 timmar kan jag inte redigera vilka produkter som finns kvar och vilka som blivit hämtade/tingade. Också för att lägga de i olika kategorier, vilket jag var dålig på att göra början. Också för att alla bilder inte fick komma med i en annons.

Det finns ett kommentarsfält

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Det finns ett kommentarsfält

+1
Att justera innehållet i annonsen via kommentarsfältet är mer eller mindre standard på de flesta forum med en marknad.
Dock håller jag med TS delvis, det borde gå att redigera startinlägget även i efterhand, dvs så länge tråden ej är låst eller raderad. 99musik.se t.ex. har det så och det är väldigt användbart.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad