Tävla och vinn GeForce RTX 4070 Ti i NVIDIA:s DLSS-tävling

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn GeForce RTX 4070 Ti i NVIDIA:s DLSS-tävling

Komplett och Nvidia gör gemensam sak för att lägga fokus på DLSS 3, med en tävling där ett värstinggrafikkort väntar i prispotten.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

"Genom att skicka in ett bidrag överlåter du rättigheterna för verket till SweClockers."

Låter som att syftet med tävlingen är att mata Komplett och Nvidia med billigt marknadsföringsmaterial?

Permalänk
Medlem

Så trevligt med en enkel tävling, kanske kan bli stående inslag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av urban22:

"Genom att skicka in ett bidrag överlåter du rättigheterna för verket till SweClockers."

Låter som att syftet med tävlingen är att mata Komplett och Nvidia med billigt marknadsföringsmaterial?

Så fungerar alla tävling med den typiska "Slogan i slutet"

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Jag vill att DLSS 3 ska generera mer cash i min internetbank så att jag har råd med ett bättre grafikkort!

Visa signatur

1. Asrock B650 PG Lightning | 7600X | 32GB Kingston Fury 6000MHz | GTX 1070 |

Permalänk
Medlem

Uppskalningen i sportspel, racingspel och Donkey Kong, behöver skala banan.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av urban22:

"Genom att skicka in ett bidrag överlåter du rättigheterna för verket till SweClockers."

Låter som att syftet med tävlingen är att mata Komplett och Nvidia med billigt marknadsföringsmaterial?

Nja, det är en standardformulering som följer med i alla tävlingar. Mig veterligen har inga vinnare använts i marknadsföringssyfte, och tävlingsmoment som handlar om att skapa kreativa formuleringar, ramsor eller slogans handlar därmed i första hand om att ha en skiljefråga som dels kräver lite eftertanke, dels har koppling till sponsor/ämne/vinsten

Permalänk
Officiell jultomte

Kul grej. Önskar alla stort lycka till

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem

Rtx 4070 TI

Det skulle vara najs att vinna grafikkortet, den skulle göra stor skillnad för mig😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av urban22:

"Genom att skicka in ett bidrag överlåter du rättigheterna för verket till SweClockers."

Låter som att syftet med tävlingen är att mata Komplett och Nvidia med billigt marknadsföringsmaterial?

Okej

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Alltid roligt med tävlingar det uppskattas, lycka till allesammans!

Permalänk
Medlem

Därtill behövs en fyndig och rolig beskrivning av vilken typ av uppgifter du skulle vilja ha ett rejält, AI-assisterat prestandalyft i

Jag spenderade tid att skriva mitt bidrag, sen kom jag på att jag knappt svarade på frågan. Kan man ändra sitt bidrag? Annars är det GG haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobvid:

Därtill behövs en fyndig och rolig beskrivning av vilken typ av uppgifter du skulle vilja ha ett rejält, AI-assisterat prestandalyft i

Jag spenderade tid att skriva mitt bidrag, sen kom jag på att jag knappt svarade på frågan. Kan man ändra sitt bidrag? Annars är det GG haha.

Jag tolkar det som att det är ganska fritt hur man skriver beskrivningen genom att det även stod "Vilka uppgifter, spel eller spelsekvenser skulle du ha velat sänka arbetsbelastningen för?" längre ner på sidan.

Permalänk
Medlem

Lycka till gott folk!

Permalänk
Medlem

Trevligt med ny tävling och spännande pris som jag sannolikt aldrig hade köpt själv.
Får gnugga geniknölarna så det finns en chans att byta ut ett trött 1080.

Lycka till alla.

Permalänk
Medlem

Lycka till, alla!

Visa signatur

MLG Lurker

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

Nja, det är en standardformulering som följer med i alla tävlingar. Mig veterligen har inga vinnare använts i marknadsföringssyfte, och tävlingsmoment som handlar om att skapa kreativa formuleringar, ramsor eller slogans handlar därmed i första hand om att ha en skiljefråga som dels kräver lite eftertanke, dels har koppling till sponsor/ämne/vinsten

Nu var det längesen men jag har för mig att slogans odyl i tävlingar är för att utesluta att spelet handlar om tur, vilket hade gjort att tävlingen fallit under lotterilagen som turspel och man då behövt tillstånd etc. Sen att vinnaren i princip lottas ändå är en annan sak.

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av urban22:

"Genom att skicka in ett bidrag överlåter du rättigheterna för verket till SweClockers."

Låter som att syftet med tävlingen är att mata Komplett och Nvidia med billigt marknadsföringsmaterial?

Man skriver så för att skilja på lotteri och tävling.
Lotteri blir det skatt på. Som för närvarande är 35%

Permalänk
Medlem

Varför inte ett 4080? Eller är det för dyrt för en sån här tävling......