Sommarstädning - Pixel 6A, nätagg, ljud, K830 med mera

Permalänk
Medlem

Sommarstädning - Pixel 6A, nätagg, ljud, K830 med mera

Tacksam om eventuella bud hålls i tråden och ange ifall du vill hämta i Göteborg eller att det ska skickas (på de grejer som inte endast är för avhämtning). Betalning via Swish, ska något skickas står du som köpare för frakt och betalar i förskott. Avhämtning har förtur.

Är själv på jakt efter en mindre OLED TV (Max 48"), SFF-dator eller barebone för kontorsbruk (Typ nyare NUC, Asrock Deskmini) eller liknande, har du något av detta och vill byta mot något nedan eller sälja så skicka gärna ett PM.

Komponenter:
1, Corsair RM850e nätaggregat. Nytt i obruten förpackning. Kvitto från Inet följer med. Endast avhämtning. Bud från 800:-

2, OWC DDR4 SO-DIMM 2x32 GB 2666 MHz (OWC2666DDR4S64P). Gjorda för Mac men jag körde dessa i en Lenovo X1 Extreme Gen 2 med bra resultat. Bud från 800:-

Mobil:

3, Google Pixel 6A Charcoal (Svart), ny i obruten förpackning. Följesedel / Garantibevis från Halebop medföljer. Bud från 2500:-

Ljud:

4, Urbanista Los Angeles. Svarta, nya i obruten förpackning. Följesedel / Garantibevis från Halebop medföljer. Bud från 800:-

5, Master & Dynamics MW60. Svart / Svart. I tygetui med laddkabel. Använda, några småmärken finns på själva hörluren samt två mindre färgskap på ena lädermuffen, men bra helhetsintryck. Spelar mycket trevligt över blåtand och kan även köras över 3.5mm om du har en separat hörlursförstärkare. Bud från 800:-

6, Corsair Virtuoso RGB Wireless SE 7.1 Headset. I bra skick med tillhörande USB-dongel samt laddkabel. Ett extra par muffar i tyg följer med. Bud från 700:-

7, Q Acoustics 3050i golvhögtalare. Vita, i fint skick. Dämpkuddar från Sonic Design följer med. 5000:- Endast avhämtning.

Kringutrustning och annat:

8, Logitech Illuminated Living Room Keyboard K830 med nordisk layout. I kartong med mottagare samt laddkabel. Väldigt lite använt, nära nyskick. Bud från 500:-

9, Withings Steel HR Sport (grå urtavla). I kartong med laddare, originalband samt ett extra gummiband. Använd med några små repor i glaset men i fungerande bruksskick. Bud från 300:-

10, Aqara-kit
6 st Aqara Door and Window Sensor
1 st Aqara Temperature and Humidity Sensor
Allt nytt i kartong. Bud från 700:-

11, Canary All in one Security Camera, vit. I kartong med strömadapter. Bud från 300:-

12, Lenovo nätadapter SA10E75864 135 W Slim tip. Bud från 150:-

OBS! CC Audio på första bilden finns inte längre kvar.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000 kr + frakt för Virtuoso och K830

Permalänk

Erbjuder 500kr + frakt för Aqara kitten.

Permalänk
Medlem

Bud Pixel 6A. 2300 ink frakt

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk

700 + frakt eller upphämtning för aqara grejerna

Permalänk

Bud pixel 6a 2500:- hämtas i Göteborg.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Pixel 6A 2600, hämtas i Gbg

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk

När slutar budgivning?

Permalänk
Medlem

Tack för buden! På det jag har fått bud på eller över utgångspris så avslutar jag senast dagen efter vid 20.00, så idag för Pixel 6A och Aqara, alternativt om jag får ett bud jag är villig att ta direkt. Resten får jag fundera på På Pixel 6A har jag bud på 2750 kr plus frakt i PM.

Permalänk

750kr + fraky för Aqara

Permalänk
Medlem

Då bjuder jag 2750 + upphämtning i Gbg

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 plus frakt för SO-DIMMs.

Permalänk
Medlem

Master & Dynamics MW60 600kr + hämtas i Gbg

Permalänk
Medlem

Lite uppdateringar,
Pixel 6A såld till @r0ad
Aqara sålda till @Lennhager
Master & Dynamics MW60 sålda till @devjin.

Allt annat finns kvar och det är utgångspris eller bud över som gäller, annars får de ligga kvar