Komplett SweC-Bonanza 7 - Jul i Juli -edition - Diskussion

Permalänk
Medlem

En bra 4k 144hz ips skärm i typ 32 tum vore trevligt!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

Lite shysst 32GB DDR4 3600 hade varit nice, helst lågprofil och utan RGB-trams

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Denna vore inte helt fel:

Philips 34" Curved gamingskärm 34M2C8600/00

https://www.komplett.se/product/1225085/gaming/spelutrustning...

Missade den vid förra bonanzan

Permalänk
Medlem

Köpte en laptop under våren som blir varm som ett bastuaggregat. En riktigt bra kylplatta för en laptop (om det finns en sådan) hade jag nog kunnat klicka hem ganska omgående.

Skulle det även komma med dockningsstation så är det ju inte omöjligt att båda hade hamnat i varukorgen.

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter ny rigg så erbjudande på nedan komponenter vore trevligt:

Ryzen 7800X3D + lämpligt Moderkort med i vart fall 3st m2-platser och passande DDR5 minnen - gärna 6000MHz.

En snabb M.2 SSD modell större, ex WD Black SN850X NVMe SSD 4TB

Nätagg: Corsair RM1000x Shift

Grafikkort: MSI GeForce RTX 4080 16GB SUPRIM X

Visa signatur

"Give and you shall recieve"

Permalänk

Ett fint pris på föregående generations lite bättre AMD kort vore ju inte fel, typ 6800(+/-50 )XT eller däromkring?

Permalänk
Medlem

Mor och far ringde och bad mig hitta en robotdammsugare. Lägger ett önskemål på Roborock Q7 Max till nystädat pris.

Permalänk
Medlem

7900 xtx och ett passande nätagg hade jag gärna sett!

Permalänk

Midrange uppgraderingskit vore önskvärt, ex. 5600X/B550 - i5-12400f+B660/H610

Permalänk
Medlem

Ett 3080 som inte kostar över 10-15 lax

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Skrivet av Näbbdjuret:

… hon behöver en smartphone, nämligen iPhone 13 mini. Hon kommer aldrig att använda en större mobil. Går det att justera priset så blir det köp på
https://www.komplett.se/product/1196265/mobil-klockor/mobilte...

Är också inne på en av minisarna - En iPhone 12 mini eller iPhone 13mini, så gott som oavsett färg.
(Men vilken ligger rätt i ”generations-skifte”, och håller bäst avs. uppdateringar framöver... Någon som vet?)

Normalt köper jag inte ny iTelefon för över 4000kr. Kanske knepigt att få ner priset såpass. Men Komplett kanske vill bli av med äldre modeller?

Utgående + sämre försäljning —> vrakpris för att tömma lagret + öka omsättning + bra bonanza deal = win-win ?

Skrivet av orginallinus:

Lite shysst 32GB DDR4 3600 hade varit nice, helst lågprofil och utan RGB-trams

+1
kvittar lågprofil/rgb för mig. Storlek, hastighet och pris styr i mitt fall.

Skrivet av rodde_ce:

Har det löst sig med text-problematiken?

(sub-pixelstrukturen ställer/de till det så text får färgade kanter)
Därav mitt önskemål om Phillips 34” 7600-modell istället. (VA-panel…) Text är viktigt i mitt fall.

Permalänk
Medlem

Roborock S8+
4090
ROG Ally

Permalänk
Medlem

Önskar en AOC 34" cu34g3s. Verkar dock knappt finnas på marknaden i Sverige, men hoppas kan man ju. Kostar runt 400 dollar i USA så 7000 som den ligger på i Sverige känns högt

Permalänk
Medlem

Gärna ett bra sfx nätagg
Edit- Och gärna en 240 eller 280 aio

Permalänk
Medlem

JBL GO 3 högtalare till riktigt bra pris <3

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

audeze maxwell till sweclockers pris

Visa signatur

Monster PC (13900K) (RTX4090) (DDR4-3600 64Gb)
LG C1 Oled 48" Skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av rodde_ce:

Denna vore inte helt fel:

Philips 34" Curved gamingskärm 34M2C8600/00

https://www.komplett.se/product/1225085/gaming/spelutrustning...

Missade den vid förra bonanzan

Skulle hellre vilja se en annan modell än samma igen, Samsung eller Alienware men eftersom Komplett inte har Alienware i sortimentet så skulle https://www.komplett.se/product/1219882/gaming/spelutrustning... vara mest uppskattad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Är också inne på en av minisarna - En iPhone 12 mini eller iPhone 13mini, så gott som oavsett färg.
(Men vilken ligger rätt i ”generations-skifte”, och håller bäst avs. uppdateringar framöver... Någon som vet?)

Normalt köper jag inte ny iTelefon för över 4000kr. Kanske knepigt att få ner priset såpass. Men Komplett kanske vill bli av med äldre modeller?

Utgående + sämre försäljning —> vrakpris för att tömma lagret + öka omsättning + bra bonanza deal = win-win ?

+1
kvittar lågprofil/rgb för mig. Storlek, hastighet och pris styr i mitt fall.

Har det löst sig med text-problematiken?

(sub-pixelstrukturen ställer/de till det så text får färgade kanter)
Därav mitt önskemål om Phillips 34” 7600-modell istället. (VA-panel…) Text är viktigt i mitt fall.

Tänker du på att texten inte blir skarp? Det tror jag inte är löst men för min del är det gaming som gäller 😁

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Skulle hellre vilja se en annan modell än samma igen, Samsung eller Alienware men eftersom Komplett inte har Alienware i sortimentet så skulle https://www.komplett.se/product/1219882/gaming/spelutrustning... vara mest uppskattad.

Det var något med Samsung jag inte gillade jämfört med philips men Komplett dår gärna ha båda på kampanj 😉

Permalänk
Medlem

Ett bra pris på 2-skärmsfäste vore trevligt, så man kan få lite ordning på skrivbordet: https://www.komplett.se/product/836093/datorutrustning/bildsk...

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag bli hype

Permalänk
Medlem

Blir glad om det blir något superpris på en 2tb m2 disk min gamla 2tb hdd som används till lagring av musik/bilder börjar bli lite trött

Permalänk
Medlem

Grafikkort är alltid kul!

Visa signatur

MSI B450 Mortar, AMD Ryzen 7 5700x, Phantek PH-TC12DX, Corsair Vengeance 32GB, KFA2 GTX1080 8GB, Crucial P1 1TB, Corsair RM850W, Fractal Design mini C.

Permalänk
Medlem

Gaeminge teleAvision 4K 120/144 kurtz.

Permalänk
Medlem

Hoppas på en sjysst handkontroll likt Xbox Elite Series 2

Permalänk
Medlem

En bra 2/4 TB spel SSD vore trevligt.

Permalänk
Medlem

Gärna moderkort och CPU till något fint pris. Super low end AMD (AM4) eller något lite bättre typ 5800X3D. Behöver använda mina DDR5 från förra Bonanzan så kanske något moderkort och CPU som passar den också

Permalänk
Medlem

Gärna ett Rtx 4070 till ett bra pris

Permalänk
Medlem

Vore trevligt med en 32" eller större skärm till sommarpris
Typ Samsung 32" Odyssey G5 C32G54TQ Curved

Visa signatur

Intel 2500k @ 4,5ghz| Asus P8P67 pro | 8gb corsair | Asus HD 6970 DirectCU II | Fractal Design 650w | Fractal Design R3 vit