Söker äldre uppgraderingspaket AM4 Ryzen 1000-serie

Permalänk
Medlem

Söker äldre uppgraderingspaket AM4 Ryzen 1000-serie

Tjena jag är på jakt efter en billig AM4-lösning att uppgradera min stenåldersdator med. Skicka ett meddelande om du har något liggande typ B350 och upp, 1500x, och ram. Målet är att köpa något som fungerar från början men också har möjlighet att flasha moderkortet och köra en 5600X eller liknande i framtiden.

Priset är bara för att jag behöver skriva något. Jag vill komma undan så billigt som möjligt då jag har väldigt begränsad ekonomi.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Om du har 2500kr att spendera nu så kan du köpa detta nytt:

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Om du har 2500kr att spendera nu så kan du köpa detta nytt: https://komponentkoll.se/bild/tqYCC.png

Jo, det är mer ett riktpris för att inkludera nvme och andra grejer som kan vara bra att ha. Målet är fortfarande att pressa priset så mycket som möjligt. Jag kanske inte skulle ha skrivit in en summa. Jag är ute efter den nivån jag beskrev i annonsen, priset vill jag få så lågt som möjligt.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mezzo_:

Jo, det är mer ett riktpris för att inkludera nvme och andra grejer som kan vara bra att ha. Målet är fortfarande att pressa priset så mycket som möjligt. Jag kanske inte skulle ha skrivit in en summa. Jag är ute efter den nivån jag beskrev i annonsen, priset vill jag få så lågt som möjligt.

Okej, hajjar

Här är ett ännu billigare alternativ också om du inte får förslag på nåt som känns bra:

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Uppdaterade annonstexten och 'priset'.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Jag har ett MSI 1050 (ej Ti). Ett gäng hårddiskar varav en 600gb intel Pro sata ssd, samt ett Corsair CX650M i ett dugligt Fractal Design chassi.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!