180m fläktar och ev något roligt mITX chassi

Permalänk
Medlem

180m fläktar och ev något roligt mITX chassi

Hej,

Söker efter ett par 180m fläktar, tillverkar spelar inte större roll sålänge de funkar fint och har någon typ av PVM styrning.

Kollar också efter något roligt ITX chassi om någon har ledsnat på SSF livet. Söker inget specifikt

Allt gott,
Alex

Läs hela annonsen här

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk

Har ett ghost s1 + l12 ghost som jag vill bli av med, potentielt ett ncase m1 v2

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

Har ett Asus Z11 (på gränsen för att kallas SFF hehe) och ett NZXT H1 V1(med fixad riser).
Båda oanvända, köpta för att jag ville också bygga ITX men tillfället presenterade sig aldrig hehe.

Visa signatur
Permalänk

Jag kan erbjuda ett ssupd meshlicious som just nu bara står på vinden och samlar damm. Säljes med passande 280mm aio från EK. Hör av dig om det låter intressant!

Permalänk

Har ett nytt oanvänt Fractal Design Node 304 som du kan få för en billig peng + frakt

Permalänk
Medlem

Sitter på ett Ncase M1 v.5.0. Några få skavanker såsom saknade skruvar och avsaknad av dammfilter. Dock fungerat väl för mig. Köpt här på forumet för 4 år sedan.
Återkom med bud om det är av intresse!
MVH

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1