Permalänk
Medlem

Beyerdynamic DT 1770 Pro

Hej hej!

sista gången fick jag sälja micen men nu tänker jag prova och sälja dem hära igen, inga problem alls dem funkar som dem ska men säljs på grund av problem me mina glasögon och att jag flyttar utanför sverige snart så säljer mina saker som jag har här.

intressekoll för Razer Kiyo Pro, bud vad ni tycker är rimligt för dem så jag kan se om det är värt och sälja dem, allt följer med och dem är som nya använts väldigt väldigt sällan.

ni står fär frakt om ni önskar att det skickas men kan hämtas i Järfälla, kallhäll.

om ni har fårgor bara kör på!

Läs hela annonsen här

Permalänk

1600kr och hämtar.

Visa signatur

Specs: i5 4670k @ 4.0Ghz, Sapphire Radeon R9 290 ref, Asus Maximus VI Gene, 8Gb Kingston HyperX Beast 1600Mhz, 60gb OCZ Agility 3 SSD, Maxtor 250Gb 5400RPM HDD, Samsung 750Gb 7200RPM HDD, Seagate 7200rpm 1Tb, Samsung RiteMaster DVD ODD, Cooler Master Haf XB

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1800kr + frakt

Permalänk
Medlem

Hej!

Ber om ursäkt för sent update men hade tänkt avsluta annonsen om 2-3 dagar så länge har jag inte fått någon bud jag är bekväm med.

Ha det fint!

Permalänk
Medlem

jag har börjat meddela alla som har budit på lurarna och säljer till den som är verkligen intresserad och köpa dem, har haft många som slutar svara och slösar min tid