Permalänk
Skrivet av Magicanz:

7200 + hämtning för kort och block

Noterat, jag har frågat EK om extra standoffs ifall du någonsin vill få till active waterblock på den.
När jag fått svar så skriver jag tillbaka så kan du säga till om du fortfarande är intresserad.

Behöver du RGP-strippen i vattenblocket för övrigt? Jag har tagit ut den på både fram och baksida men kan få till den igen om det önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av floppen76:

Noterat, jag har frågat EK om extra standoffs ifall du någonsin vill få till active waterblock på den.
När jag fått svar så skriver jag tillbaka så kan du säga till om du fortfarande är intresserad.

Behöver du RGP-strippen i vattenblocket för övrigt? Jag har tagit ut den på både fram och baksida men kan få till den igen om det önskas.

Förlorar inget på att ha active backplate, så gärna! RGB är inte så hemskt viktigt för mig, men har du stripsen kvar tar jag gärna dem också.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Lägger 9000kr+frakt för en kombination av den här annonsen och den andra vattenkylningsannonsen- pump/res det har jag extra redan

Visa signatur

i5 11600KF | RTX 2080 Super WB | 2x16 Kingston 3600 | Corsair RM750x

Permalänk
Skrivet av RabieZ:

Lägger 9000kr+frakt för en kombination av den här annonsen och den andra vattenkylningsannonsen- pump/res det har jag extra redan

Skriver i den här tråden också, bud noterat.
Jag ska kolla hur mycket frakt skulle kosta för allting, får dra med mig en kartong hem från jobbet och kolla.

Hämtning är fortfarande att föredra för mig så jag slipper fiffla med posten och skicka paket m.m.

Permalänk

För alla som vill ha bilder av grafikkortet och diverse annat, spana in den här länken:
https://imgur.com/a/gRtiIX2

Permalänk
Nytt bud: 6 550 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 600 kr +frakt för bara kortet.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 700 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Annonsen är avslutad