Thrustmaster Hotas Warthog spak och gasreglage

Permalänk

Thrustmaster Hotas Warthog spak och gasreglage

Lägger dagen till ära upp min utrustning för att försvara rikets gränser. Jag har på senare tid haft fullt upp med annat och försakat mitt uppdrag att försvara världsrymden och vårat luftrum. Lämnar därmed över uppdraget till näste man att spaka rymdskepp och flygplan med denna uppsättning av Thrustmaster Hotas Warthog spak och gasreglage.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=762960

Cockpitutrustningen enligt bild finns i Katrineholm men skickas med markfordon genom några av våra logistikförband (ex. Garnisonen från PostNord, Schenker-Brigaden, DHL insatsförband).

Jag har fått från högsta instans att denna utrustning inte får skänkas så för enkelhets skull kör jag en snabb budgivning för att tillfredsställa befäl. Återkommer om ÅSA i tråden. Tyvärr finns inget utlämningsprotokoll från FCIF men alla pinaler fungerade i senast luftstriden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr plus tillkommande kostnader avseende förflyttande till närmsta logistiköverlämningsplats 😛
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Skrivet av XFTality:

2 000 kr plus tillkommande kostnader avseende förflyttande till närmsta logistiköverlämningsplats 😛

Haha
Noterat!
Låter budgivning gå till ikväll eller något sånt om inga bud kommer, återkommer.

Permalänk

Har skickat PM till @XFTality, så fort jag får svar stänger jag för ev. fler bud.

Permalänk

Annonsen är avslutad