Permalänk

Asus Strix 3080Ti OC

Har en Asus Strix 3080 TI OC som ska bort då jag har uppgraderat.

Den är köpt hos webhallen som fyndvara och har coil whine när den är "under load" men annars vid idle så låter det inget eller inte vad jag har märkt. Men annars har den fungerar utmärkt. Eftersom det är TI modellen så är det LHR och har inte försökt att "låsa upp" för att mina har använt mest till spel.

Eftersom den har coil whine så vet jag inte riktigt vad för värdet jag vill sätta den så kom och buda på

Kvittot finns från webhallen (2021-07-22)

Prioriteras upphämtning men kan skicka den och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr God morgon. Då ber jag att få bjuda 3000kr och upphämtning.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

hur hög coilwhine är det när du har 100 - 144 fps? för alla gpuer har coilwhine om du har över 200 - 1000 fps
därav har battlefield maxcap på 200 fps.(kan också vara resten av delarna i datorn som låter och inte gpun)

Permalänk
Skrivet av Disney:

hur hög coilwhine är det när du har 100 - 144 fps? för alla gpuer har coilwhine om du har över 200 - 1000 fps
därav har battlefield maxcap på 200 fps.(kan också vara resten av delarna i datorn som låter och inte gpun)

Låter direkt när man har ”load” har testa tre olika setups och har en 4090 nu i den burken låter inget vid 160 fps som min skärm hz är tyvärr så är det gpun som låter stoppade in mitt gamla 1070 från en annan burk för sanity check och ja det visade sig 3080 ti var boven. Dock så har du absolut rätt vid apex loading screen eller vad man ska säga( som exempel) när fps går upp till 5000 (på 4090 iallafall) så låter alla tre 😅

Permalänk

Bud noterat

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr 4k + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Freddy 93 leder just nu tror vi kan köra bud tills ikväll

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr Hämtar :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Inaktiv

Har du videoklipp eller ljudinspelning på hur mycket kortet lever om? Eller om du kan beskriva hur mycket det tjuter.
Typ en skala mellan 1-10 där 1 är knappt hörbart till 10 som är väldigt irriterande.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 100 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av anon25463:

Har du videoklipp eller ljudinspelning på hur mycket kortet lever om? Eller om du kan beskriva hur mycket det tjuter.
Typ en skala mellan 1-10 där 1 är knappt hörbart till 10 som är väldigt irriterande.

Bra förslag! Ska fixa ett videoklipp. Jag blir lätt störd av det så skulle säga en 8.

Permalänk

Spelade in lite från luren så tar det med lite nypa salt

Exemple A : https://streamable.com/rm67gn utan panel

Exemple B: https://streamable.com/fcioc1 med panel

Videolänken går bort om två dagar.

Permalänk

Buden noterat OmaWaka har ledning just nu

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 300 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterat Freddy93 tar ledning... Vi kör budgivning till 20:45-21.00 idag

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 5 400 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterat… Injen leder just nu

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterat

Permalänk

Jag har börjat att kontakta Freddy93 så för tillfälligt så tar jag inte mer bud... visar sig att Freddy93 vill backa från budet vilket är okej så återkommer jag här

Permalänk

Tack för alla som har budat på kortet.

Freddy93 har valt att slutföra affären och jag kommer nu avsluta denna annonsen.

PS. Skriver som en kratta då jag har inte fått sömn på 24 timmar XD

Permalänk

Annonsen är avslutad