Permalänk

Corsair One

Hej!

Säljer min trotjänare som har levt upp verkligen till mina förväntningar när det kommer till att spela i 1080p. Jag säljer denna för att jag har införskaffat ett nytt rigg. Fungerar utmärkt låga temperaturer både i Cpun och Gpun. Har inte överstigit 50° när jag har spelat grafiktunga spel som tillexempel BF 2042, Cod MW 2019/ MW 2. Kan både skickas och hämtas! Säljer till vem jag vill. Finns kvitto på den och original kartong. Köpte den från Proshop.se
Länk till datorn finns här: https://www.proshop.se/Stationaer/Corsair-ONE-PRO-V4/2674838

Inköptes: 2019-02-03 och kostade mig då 24 690kr

Datorn har uppgraderats med mer ramminne på 32GB Kingston 3600 Mhz samt köpte jag en fläkt med blått ljus från Corsair på 2000rpm. Kan skicka med original fläkten om så önskas. Har installerat en extra ssd på 1 tb från Samsung 870 QVO.

Köparen står för frakten med Postnord!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror du får sänka priset en del för o få sålt datorn imo.

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Skrivet av retrocc:

Tror du får sänka priset en del för o få sålt datorn imo.

Jag satte bara något pris vet ej hur mycket man kan sätta för att få den såld. Tacksam för råd.

Permalänk
Skrivet av slayersweden:

Jag satte bara något pris vet ej hur mycket man kan sätta för att få den såld. Tacksam för råd.

Halvera det.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Vart i skåne finns denna ?

Permalänk
Skrivet av Maddoxswe:

Vart i skåne finns denna ?

Den finns i Hässleholms kommun

Permalänk
Medlem
Skrivet av slayersweden:

Den finns i Hässleholms kommun

Kan vara intressant att hämta på plats då om vi kommer överens om priset Vi kan ta det på PM om det är okej.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av nagard:

Har en som ska förmodligen hämta den imorgon. Hör av mig om affären inte blir av.

Permalänk

Annonsen är avslutad