Permalänk
Medlem

Nvidia Shield K1 tablet

Hittad i garderoben.

Misstänker att den är rootad, TWRP är inlagd och även custom ROM. Dock märker jag att just den här romen inte har fungerande Wifi på plattan - den ser nätverk, men vid anslutning till det så tappar den anslutningen med en gång. Tror det var i höjd med det jag tappade orken och skickade in den i garderoben. Tror även batteriet dräneras snabbt, så laddare/powerbank inkopplad över tiden är en förutsättning. Finns även en några cm lång repa i skärmen, skicket är klart använt, men den är inte krossad iallafall om det inte hjälper med annan rom är väl sista utvägen att skicka apk-er via usb till plattan och använda den offline att leka med.

Dock finns pennan kvar!

Det som medföljer är platta+penna, ingen laddare. Porten är en Usb-micro. Med ovan nämnt tänker jag att vi sätter utropspris på 50 kronor och låter den ligga några dagar!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 50 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 75 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem

Nice att det rullar på! Tänker vi stänger fönstret runt 18 imorgon söndag så försöker jag få iväg den under måndagen.

Permalänk
Nytt bud: 150 kr 150kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad