Diverse kontorsdatorer med i5+4gb ram säljes

Permalänk
Medlem

Diverse kontorsdatorer med i5+4gb ram säljes

Hej!

Jag har en bunt datorer som jag delvis använt, men som nu bara blir liggande. Jag hinner inte med allt jag önskar.

Tänkte höra om det finns något intresse.

6 st Optiplex 3020 har 4gb ram, tror de alla har i5 4590.
2 st HP pro finns som har 2:a generationens I5:a med 4 gb ram.
1 HP med 3dje generationens i5 med 4gb ram.
1 HP ProDesk som har en AM4+ någonting, som när jag kollade presterade ca 20% sämre än 2500k i singeltråd.

Känner mig lite osäker om jag vill göra mig av med alla, men kom med ett bud på vad ni kan tänka er att ge för en eller ett par, så kan jag få plats med annan elektronik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjo! Den prodeskburken med am4 har du koll på formfaktorn på moderkortet och om det är nå minne till den? Tänkte om den var möjlig att slakta å peta i ett annat chassi? Men det kanske är hps egna psu/kontakt på moderkortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sikkan:

Tjo! Den prodeskburken med am4 har du koll på formfaktorn på moderkortet och om det är nå minne till den? Tänkte om den var möjlig att slakta å peta i ett annat chassi? Men det kanske är hps egna psu/kontakt på moderkortet?

Kan kika imorgon kväll

Permalänk
Medlem

Googlade lite och det verkar vara en liten rackare som inte har PCIe för gpu ens..

Permalänk
Medlem

Är lite intressedad av "HP ProDesk som har en AM4+ någonting, som när jag kollade presterade ca 20% sämre än 2500k i singeltråd." Men jag skulle behöva lite mer info. Finns möjlighet att få spec och ev modellbeteckning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sikkan:

Tjo! Den prodeskburken med am4 har du koll på formfaktorn på moderkortet och om det är nå minne till den? Tänkte om den var möjlig att slakta å peta i ett annat chassi? Men det kanske är hps egna psu/kontakt på moderkortet?

Skrivet av Boriz:

Är lite intressedad av "HP ProDesk som har en AM4+ någonting, som när jag kollade presterade ca 20% sämre än 2500k i singeltråd." Men jag skulle behöva lite mer info. Finns möjlighet att få spec och ev modellbeteckning?

Hej!

Ber om ursäkt. Det verkar som jag blandade ihop denna dator med annan i samma utförande som jag gav bort till en vän.
Denna Pro desk har en i5-4440 @3.1 GHZ

Den vänstra hp ("kalle") burken har en i5-3470 @ 3.2 GHz

Är det då fortfarande av intresse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aradove:

Hej!

Ber om ursäkt. Det verkar som jag blandade ihop denna dator med annan i samma utförande som jag gav bort till en vän.
Denna Pro desk har en i5-4440 @3.1 GHZ

Den vänstra hp ("kalle") burken har en i5-3470 @ 3.2 GHz

Är det då fortfarande av intresse?

Tack för informationen, men var intresserad av am4 då jag ville känna på amd. Tack för nformationen!