Snabbkoll: Är du taggad på Diablo IV?

Permalänk
Testpilot

Hajpad är jag väl inte direkt, men däremot försiktigt optimistisk

Det fanns väldigt mycket som tilltalade mig över framförallt Diablo 3, däremot fanns det andra aspekter jag anser att konkurrenter gjort bättre, framförallt har jag Grim Dawn och Last Epoch i åtanke.

Mer än något annat tycker jag man gjort ett dåligt designjobb med Barbarian och Druid-klasserna när det kommer till deras tidiga balansering – man ska inte behöva trägla sig genom halva level-fasen och vara beroende av en massa legendariska vapen för att klassen ska kännas okej att spela.

Men men, tror inte spelet i sin helhet kommer vara dåligt alls i slutändan. Däremot vet jag inte om jag har engagemang nog för ARGP som genre att hålla på med "säsonger". Är mer av en MMO-spelare, vill känna att mina framsteg är av det mer "permanenta" slaget och inte behöva börja om från början en gång i kvartalet (som blir fallet med D4, och i förlängning deras säsonger som är knytna med Battlepass).

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Körde igenom hela betan till lvl 25 på Rogue och Barb, är väldigt nöjd med det jag lirade på de klasserna och kommer köpa spelet.

Testade Sorc och Druid men gillade inte känslan av attackerna på dom alls så hoppas de blir bättre senare i spelet för kommer säkert lira igenom spelet minst en gång per klass. Necro skippade jag för jag känner mig rätt säker på att jag kommer gilla det

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Lär väl testa nån gång men aldrig riktigt fastnat för det. Föredrar fantasyspel med fri kamera för inlevelsen.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Medlem

För mig tror jag att jag förväntar mig mer av ett spel idag än jag gjorde förr

Lootgrind som tar massa tid är inte så kul
Endgame är inte heller direkt något jag är ute efter

Jag vill ha nice story/rpg/gameplay, inte en kass resa för massa multiplayer grejer sen

Tror inte alls det är vad detta kommer ge mig

Permalänk
Medlem

-
Trist startzon, konstig fysik där frusna lik exploderar när man går på dom, en del klasser har ointressanta/konstiga spells (necrons skelett ser ut som billig skit från Butricks.. vafan liksom)

+
Var allt lite diablokänsla ändå, intressantare miljöer när man kommer förbi början, en del coola spells och monster.

Permalänk
Medlem

beror på hur sugen man är på att spela spel när det släpps. Någon gång lär man köpa det och spela igenom men helt ärligt är D2:R fortfarande mer intressant för mig, särskilt eftersom de börjat utveckla på det och kanske adderar mer till end-game. Jag vet inte vad jag tycker om D4. bra grafik, helt ok atmosfär och bra motor men tröttnade ändå runt lvl 15. Spel intresset har svalnat rejält rent generellt för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Diablo 4 är i många anseenden precis som Diablo 3 alltså ett Diablo 3.5. Nej känslan och miljön från de två första spelen är som bortblåsta.

Jag förstår ärligt talat inte hypen för Diablo 4 och speciellt hypen från Sweclockers och deras läsare, de flesta av dem. Både 3an och 4an är som ett Path of Exile snarare än någonting som fanns i de två första spelen.

Diablo dog när de gamla gänget från Blizzard North gick andra vägar.

Path of Exile har ju dock tagit väldigt mycket inspiration från D2, inte D3. Vilket utvecklarna alltid varit öppna med själva också.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | AMD 7900 XTX | Noctua NH-U12A Chromax Black | Seasonic Prime GX 850W | Fractal Design Define XL R2 | LG OLED48CX

Permalänk
Medlem

Har inte spelat Diablo sen Diablo 2, testade betan för Diablo 3 men gillade det inte riktigt.

Men efter att ha kört betan nästan hela helgen så köpte jag D2R och D3 igår för att ha något att göra tills D4 kommer ut.

Tycker inte priset på D4 är så farligt, inte om man kollar på antalet timmar man kommer få ut av det.

Permalänk

Spelade betan några timmar. Jag hade ju roligt när jag spelade det (med en polare).. Men hypad? Njae. Inte alls. Det kändes som .. ett mobilspel. Med lite bättre grafik.

Köper kanske på nån rea i framtiden.

Permalänk
Medlem

Spelade med kompis, tyckte första 7 levelsen var väldigt kul, sen kändes det ganska enformigt, kom till ca level 21 på lördagen, sedan hade inget intresse alls att logga dagen efter.

Cutscenes var najsa, med dom kommer jag kolla på youtube.

Visa signatur

How do 'Do Not Walk on the Grass' signs get there ?

Permalänk
Medlem

Har inte spelat Diablo sen det första spelet jag hade på PC på 90-talet. Hade kul med det då, skulle behöva bländande betyg och att det är det bästa som hänt spelvärlden det senaste decenniet för att ge det en chans tror jag. Mycket som konkurrerar med uppmärksamheten.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Startzonen är väl inte så jätteintressant som flera redan påpekat men har gott hopp om att övriga zoner samt expansioner kommer bli mer intressanta, har köpt Ultimate edition.

Visa signatur

[Gigabyte X570 Aorus Xtreme rev. 1.0][5950X][G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo 16-16-16-36][ASUS GeForce RTX 3090 ROG Strix OC][Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB, Seagate FireCuda Gaming Hub 16TB][Noctua NH-D15 chromax.black][Corsair AX1600i][Xigmatek Elysium][Samsung S27B970D]

Permalänk
Medlem

Hade inga förväntningar alls inför betan. Spelade diablo 1 och två i tusentals timmar när det begav sig. Var pepp på Diablo 3 när det var i Beta men stängde jag av efter 10-15 min och startade det aldrig igen.
Och med allt annat som hänt och andra dåliga spel så är förtroende för blixtars kört i botten.

Så inför diablo IV betan hade jag inte mycket förhoppning men var ändå lite nyfiken och laddade ändå ner och spelade det i helgen. Och blev positivt överraskad över att det inte var dåligt!

Öppnings videon var mäktig, och storyn hyfsat intressant och kan tänka mig följa den vidare i de andra akterna när spelet släppt.
Spelade som Rouge och körde både själv och tillsammans med mina kusiner som jag spelat diablo med sen vi ringde upp varandra med modem på 90-talet. De spelade som Necromancer och Druid.
Och vi hade skoj!

En del grejer känns obalanserat och där är en del buggar. Stötte på en ”osynlig väggar” på några ställer som vi inte gå igenom. Och annat som inte känndes helt färdigt. Så de har en del att jobba på inför release.

Priset känns i överkant och deras deluxe version är definitiv inget jag tänker lägga några extra pengar på. Men standard versionen kommer jag att köpa för efter betahelgen så är jag ändå sugen på mer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Ahh, lite inflationspris då. Hur ofta kommer nytt battle pass då, typ ett i kvartalet?

Återstå att se. Om det blir som för Overwatch 2 så blir det väl något i den stilen. Jag är inte superpåläst faktiskt. Dock jävligt taggad! Betan var kul att spela

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALmo:

Jag gillade betan!
Jag tycker det märks att Blizzard faktiskt har lyssnat lite på communityn samtidigt som det har skapat det Diablo 4 som de alltid har sagt att de ska göra.
Jag gillar Artstyle, story, NPC beteende/kommentarer/dialoger, världen. Merparten av de saker som utgör kärnan i spelet.
Saker som balansering och många gameplay-element fanns det endel att anmärka på. MEN, detta är en BETA! Lejondelen av allt content fick vi inte ta del av nu i betan. Därav lägger jag inget värde i det över huvud taget... Detta blir inte relevant förrän lvl 100 i fullversionen i min värld.

Balansering och content är dessvärre ingenting man ändrar två månader innan produktionssättning på ett sånt här stort spel. Däremot tror jag det på allvar kan bli ett bra lir om något år eller två när Blizzard hunnit släppa en del patcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curik:

Balansering och content är dessvärre ingenting man ändrar två månader innan produktionssättning på ett sånt här stort spel. Däremot tror jag det på allvar kan bli ett bra lir om något år eller två när Blizzard hunnit släppa en del patcher.

Min poäng var att vi har INGEN aning om hur balanseringen kommer att se ut vid endgame. DVS lvl 100 + 50 paragon.
Jag tänker inte säga att balanseringen är dålig och behöver ändras när vi inte har nån aning om hur den är.
Blizzard har till och sagt att klasserna med flit har lite olika upplevelse under resan till lvl 100 vid olika tillfällen.
Du kan omöjligt säga att den behöver ändras eftersom du inte har rört endgame. (Jag antar att du inte jobbar som intern speltestare på Blizzard)

Visa signatur

Moderkort: ASUS Crosshair VIII Dark Hero, CPU: R9 5900X @4,4GHz, RAM: Corsair Vengence DDR4 32Gb @3600MHz, GPU: RX7900XT Red Devil, Förvaring: Kingston KC3000 512Gb, WD Black SN750 2TB, Samsung 750 500Gb SSD och 2x Seagate Barracuda 4Tb i raid 1, Ljudkort: Creative Sound Blaster ZxR

Permalänk
Medlem

Kommer spela igenom kampanjen i alla fall, men om end-game består av att farma dungeons som allt tyder på så tror jag inte att spelet blir långlivat för min del då alla dungeons är likadana och rätt tråkiga.

Lång linjär korridor som leder till en låst bossdörr. För att öppna den måste man hämta två objekt, en till vänster, en till höger, och bära tillbaka dem, följt av en bossfight. Den enda skillnaden mellan olika dungeons var det visuella temat, gameplay-mässigt var de identiska (i dungeon A ska man hämta nycklar, i dungeon B mechanical boxes, i dungeon C blood orbs...).

Enligt folk som spelade closed beta så är det likadant i alla andra zoner också, så det är inte något unikt för just start-zonen.

Givetvis handlar alla ARPGs i grund och botten om att göra samma sak om och om igen, men av någon anledning så kändes just detta extremt segt och repetivt jämfört med alla andra ARPGs.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Tyckte spelet var väldigt bra faktiskt. Körde sorc och grindade järnet efter loot drops. Perfekt hjärndött spel som man kan spela som avkoppling utan att behöva engagera sig så mycket.

Efter betan så köpte jag spelet. Reagerade lite på det dyra priset, 90 euro för digital delux så att man kan spela tidigt. Efter köpet insåg jag även att hälften av cosmetics var för spel jag inte spelar, typ D3 och WoW.

Kort och gott är det en dyr peng för att återuppleva något nostalgiskt för mig. Stod i kö för att få köpa diablo 2 när jag var en liten pojke och det gör det värt för mig. Kommer hinna spela många timmar innan BG3 släpps

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS ROG STRIX X670E-F • ASUS RTX 4090 TUF OC • Corsair 32GB 6000MHz CL30 • NH-D15 Chromax • 2x Samsung 990 PRO 1 TB • Be Quiet! Dark Power 13 1000W • Fractal Design North TG Black • Samsung 49" + G7 32" / 2x Ergotron • Herman Miller Aeron Graphite

https://valid.x86.fr/ypglqj

Permalänk
Medlem

Kanske, om man får det till ett vettigt pris.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Kul med alla som klagar på att man inte kan skippar cutscenes/konversationer med tanke på att det typ första man får se är instruktionen att hålla Escape nedtryckt om man vill skippa.

Tagit del men ej förstått! 😂

Hade inga högre förväntningar när jag pre-loadade i onsdags, men tänkte att jag i alla fall behöver testa det innan jag kan bestämma mig för köp. Det var som väntat väldigt lång kö i fredags, väntade ungefär en timme på att komma in i spelet. Förutom några mindre visuella glitchar, lättare rubberbanding i samband med att man byter zon mellan stad/världskarta, och en laddskärm för en townportal som jag inte orkade vänta på efter ca fem minuter så flöt det på enormt bra. Betydligt bättre känsla än Diablo 3 redan i betan var oväntat men välkommet.

Körde barbar eftersom det brukar vara den roligaste klassen. I början gör man som väntat relativt vek skada i jämförelse med andra klasser, men i gengäld dör man inte när ett monster tittar argt i ens riktning. Tycker att item-systemet är mycket intressantare än tidigare p.g.a. att man faktiskt behöver ta hänsyn till vilka stats som är bra för din klass/build istället för att bara titta på iLvl och/eller armor/damage. Systemet med uppgradering, extrahering och Imprint av Legendary Aspects var också riktigt kul och ger fler möjligheter att skapa bättre anpassad gear utan att behöva bli en total nolifer och spela 1000 timmar extra för att ha tur med RNG.

Leave Dungeon och teleportera till waypoints direkt från inventory-kartan var en trevliga QoL-grejer också med tanke på att kartan är så mycket större än tidigare. Jag förstår även varför de har mounts istället för att göra det till en Walking Simulator (som Diablo 2 var).

Det sämsta är andra spelare, framförallt p.g.a. att de inducerar lagg i sessionen när de har dålig uppkoppling. Jag hoppas de sätter något filter att det inte går att vara i samma session om det skiljer mer än t.ex. 100 ms. Jag antar att det är ett problem som kan komma att minska i omfattning när det blir fler spelare, annars får man lära sig att byta session oftare. Stötte på en del andra spelare vid events ute på världskartan, och där gjorde de absolut nytta. I övrigt var det inget större problem att man sprang in i folk eftersom varje session verkar vara begränsad till maximalt något tiotal spelare, och när hela världen är öppen så kommer det bli väldigt sällan man springer på någon som ska åt samma håll tror jag.

Testade även Rogue, hann inte spela så långt eftersom jag startade i måndags eftermiddag, men verkar vara en kul klass. Det är kul också att man är tvungen att välja en inriktning samt kan byta build genom att disponera om sina skill points. Läst om folk som gnäller på att man inte kan ha alla abilities samtidigt på 37 olika hotkeys, men känns inte riktigt som att det är några Diablo-spelare... testa WoW istället om du gillar att skriva en roman på tangentbordet för att spela? 🧐

Jag har inte köpt det än, funderar på om det är värt 100 kr extra för att få börja spela tidigare, men jag har lagt fyra veckors semester vid releasen så årets semester kommer med hög sannolikhet att bli väldigt billig. 😁

Permalänk
Medlem

Jag tyckte betan var fantastisk. Riktigt bra story, väldigt fin grafik (för ett ARPG) och givetvis ljusår ifrån Immortal (på PC), superbra musik och ljud samt galet härlig känsla i världen. Märkte inga som helst prestandaproblem eller stutters men måste säga att det äter bra mycket VRAM (19-20GB).

Enda tråkiga är MP aspekten som jag väldigt gärna hade sluppit, att priset är högt (i klass med konsoler) plus hur det kommer att gå med köerna när spelet släppts.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Betan var helt ok i sig, och väckte stor mersmak. Det som får mig att ändå tveka är Battle Pass-skräpet, in-game Store och hela upplägget däromkring...det sim vi såklart inte fått se något om än. Deras tidiga uttalanden är lika substantiella som en mök. Först när de släppt spelet, och antagligen några månader in, så kommer vi få känna av dess fulla påverkan på spelet.
Då är det för sent att ångra de där 700 man gav för det.

Nåja...jag lär antagligen ha kul med det ändå, men jag kommer nog ändå avvakta med ett köp tills jag läst lite mer om implementeringen av in-game köp och hur hårt de marknadsför dessa under spelets gång.

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

ARPG och lootgrind känns som en genre och design som stagnerat helt. För min del är de spelen helt enkelt inte roliga längre.

Lite oroväckande att folk förköper spelet utifrån vad de spelat i betan då battle passes och moneytization inte implementerats eller redovisats ännu. Eftersom det är Blizzard vi pratar om så kommer de maximera FOMO-element och andra behaviouristiska trick för att få folk att vanemässigt spela och förhoppningsvis bränna pengar.

Det kanske blir ett okej spel men jag tvivlar på att det kommer bli en bra eller hälsosam produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiggin:

Battle Pass-skräpet, in-game Store

Det blir rent kosmetiska grejer av allt det du nämner, man går alltså inte miste om någon content genom att skippa det. Googlade det så sent som igår...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Kul med alla som klagar på att man inte kan skippar cutscenes/konversationer med tanke på att det typ första man får se är instruktionen att hålla Escape nedtryckt om man vill skippa.

Tagit del men ej förstått! 😂

Tydligen något flera råkade ut för att det inte gick, varken med ESC eller Lmouse1. Beta-problem I guess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av christianmaximilian:

...
Efter betan så köpte jag spelet. Reagerade lite på det dyra priset, 90 euro för digital delux så att man kan spela tidigt. Efter köpet insåg jag även att hälften av cosmetics var för spel jag inte spelar, typ D3 och WoW.

Kort och gott är det en dyr peng för att återuppleva något nostalgiskt för mig. Stod i kö för att få köpa diablo 2 när jag var en liten pojke och det gör det värt för mig. Kommer hinna spela många timmar innan BG3 släpps

Det ingår en säsong av Battle Pass också, som antagligen kommer ligga runt hundringen. Inte för att jag vill promota skiten, men rätt ska vara rätt. Ultimate Edition är ju det riktiga scam-försöket. I princip samma sak som Digital Delux, men du får ynka 20 stegs försprång på säsongs-laddern och ett sketet emote. Ett ens "erbjuda" folk att köpa sig ett försprång i questandet (och vem fan betalar för det?) får mig nästan att vilja skita i spelet helt och hållet.

Skrivet av Sveklockarn:

Kul med alla som klagar på att man inte kan skippar cutscenes/konversationer med tanke på att det typ första man får se är instruktionen att hålla Escape nedtryckt om man vill skippa.

Tagit del men ej förstått! 😂
...

Det gäller inte alla cutscenes. Ta Loraths (?) monolog när han rider iväg tex. Såatte...

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Querth:

Tydligen något flera råkade ut för att det inte gick, varken med ESC eller Lmouse1. Beta-problem I guess.

Det må ju vara hänt. Samma verkade gälla rubberbandingen jag upplevde i Kyovashad, för vissa blev det en osynlig vägg istället. Tror inte något av problemen kommer finnas vid release.

Skrivet av Wiggin:

Det gäller inte alla cutscenes. Ta Loraths (?) monolog när han rider iväg tex. Såatte...

Lustigt, jag skippade den på min Rogue igår för att hinna spela lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Querth:

Tydligen något flera råkade ut för att det inte gick, varken med ESC eller Lmouse1. Beta-problem I guess.

Jag råkade ut för det, första gången fungerade det ypperligt, blev utkastad från servern, sedan kunde jag inte skippa cut scenes längre.

Var också problem med upplösning, första gången gick det sätta full screen och 1080p upplösning, sedan när jag kom in igen så fanns det inte längre utan bara window och fullscreen window. Gick ändra upplösningen i windows till 1080p.

Det jag fundera sen på var varför windows ser skit ut i 1080p på 4k monitor, men d4 är crisp.

Visa signatur

How do 'Do Not Walk on the Grass' signs get there ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Det blir rent kosmetiska grejer av allt det du nämner, man går alltså inte miste om någon content genom att skippa det. Googlade det så sent som igår...

Jag vet, och det spelar ingen roll. Utseendet är en lika stor del av helheten som några siffror på ett föremål. Attt inte "gå miste om något content" är ju därför ett lustigt antagande, då jag (om jag köper) betalar ett överhögt pris på spelet till att börja med, och förväntas därefter betala mer för innehåll jag annars inte kommer åt, redan från början.
Efter några år kunde det varit motiverat för att fortsätta utveckla innehåll eller [insert any excuse here], men från dag ett? Pinsamt.

Det tragiska i mina ögon är hur folk inte verkar förstå vad sådant här kommer göra för spelbranschen när konsumenterna väl ursäktar och accepterar det till den grad att det blir norm. Det blir bara en tidsfråga innan spelen blir mer och mer av ett tomt skal för du köper "enbart det kosmetiska" efter hand. Allt för många underskattar fullkomligt vinstdrivet hos ge gigantiska speldistributörer som köper upp studior på löpande.
"man går alltså inte miste om någon content"...fast det har jag ju redan gjort när det inte ingår i spelet jag just köpt för 700 spänn, eller hur?

Nog för att jag tror det kommer finnas gott om godsaker att hitta i loot-form i spelet utan att betala, men jag hyser inga tvivel om at jag hela tiden ska lockas in i Battle Pass-menyerna för att se allt ögongodis som jag måste betala för. Om inte annat för att få ut mina saker från "gratis"-Battle Pass, som naturligtvis enbart finns där i reklamsyfte att få spelarna att se det de måste betala för.

Sådant kommer, ifall det sköts lika osnyggt som jag skarpt misstänker att det kommer göra, att störa min spelglädje i alla fall.

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiggin:

Det gäller inte alla cutscenes. Ta Loraths (?) monolog när han rider iväg tex. Såatte...

Var som sagt en bugg i betan, Tabbade man ut och in en gång så hoppade funktionen igång igen. Hände mig flera gånger på olika cutscenes. Hann bli förbannad innan jag listade ut det av en slump.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!