Secretlab höjer fotkomforten för 2 200 kronor

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Sjukaste jag sett.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av SellahiR:

Inte ens inbyggd värme/kyla för fossingarna? Tacka vet jag mitt fotstöd från IKEA, inte helt olika design och pris mot den där länken från netonnet

Haha man kommer ju kunna köpa till! Lär ju bli en extra 1000-1500 pix, men kan man verkligen sätta pris på varma fossingar?

Permalänk
Medlem

Vadå fotpall? Man har såklart fötterna på en subwoofer

Permalänk
Medlem

Hade inte klarat mig utan fotpall. Det är riktigt gött. Har det både hemma och på jobbet.

Men ser verkligen inte varför jag skulle få för mig att köpa något sånt här för mer än 6ggr så mycket som en dagotto från ikea.

Det är ju knappt en inredningsdetalj, den ligger under skrivbordet. Estetik skulle väl vara i princip enda argumentet. Jag gillar att dagotto är av plast. Blir inte så kall och "flexar lite".

Hade det varit inbyggt uppvärmning men en knapp på skrivbordet för att aktivera....då hade vi kunnat snacka...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Det är lite som med audiofiler. Det spelar ingen roll om det är bra så länge det är dyrt.

Är det inte tillräckligt dyrt går dom över till att köpa gamla Iphones för 650 000:-.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Har en trasig subwoofer ifrån 2003 som fotpall, fungerar perfekt.
Ingen anledning för mig att byta^^.

Jag har en fungerande subwoofer som fotpall. Fungerar utmärkt som både subwoofer och fotpall! Sitter med benen utsträckta och det funkar svinbra hela dan. Nåt annat behöver man inte.

Permalänk
Medlem

Ännu en dyr pryl som löser ett problem jag aldrig haft.
Vill man värma fötterna kan man möblera datorbordet så att det står vid ett element, tillsätt eventuellt en soffkudde.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Köpte en sån här ihop med min SL Titan:

https://arcus-www.amazon.se/HUANUO-Ergonomiska-Fotst%C3%B6d-F...

Känns ovärt att betala 10 gånger så mycket

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Oooh, antistatiska gamingkallingar? Var hittar jag dem? Kommer de med RGB? Annars är det inte intressant...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Hjälp, du får mig att känna mig så gammal.

Jag ska inte säga att allt var bättre förr, men det var på något vis roligare. Istället för att spela online så träffades man och spelade tillsammans. Spelen var på sin höjd mediokra, men man fick använda sin fantasi och så länge man kunde vicka och trycka snabbare än kompisarna på joysticken så kändes allt bra. Det har väl heller aldrig varit särskilt billigt att vara gamer, men när man ser den här typen av lite onödiga produkter så undrar man vart det ska sluta.

Själv mins jag hur man satt med fötterna på C64ans transformator som gav sådär lagom med värme.

Permalänk
Medlem

Om någon inte förstår varför det ibland blir skyhög inflation i världen så är det faktum att det ens finns en marknad för sådant här trams en indikator. folk har för mycket pengar att spendera helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Tack för länken jag tog en demo

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk

Sweclockers - siten där varje dag är 1:a april!

Permalänk
Medlem

Fick en inkluderad till min Secretlab stol som funkar perfekt!
https://imgur.com/a/7W6rEFH

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeNnalol:

Fick en inkluderad till min Secretlab stol som funkar perfekt!
https://imgur.com/a/7W6rEFH

Vad kostade pallen?

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Löjliga priser. För mig räcker detta fotstöd som jag köpte för 199 kr.

Visa signatur

GAAAMES!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Haha man kommer ju kunna köpa till! Lär ju bli en extra 1000-1500 pix, men kan man verkligen sätta pris på varma fossingar?

Barnens toa-pall och bilens kupévärmare innuti helt enkelt xD

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Värst vad många som använder fotpall. Jag måste vara någon sorts psykopat som sitter skräddare i datorstolen.

Permalänk
Medlem

Min fotpall atm HYLSNYCKELSATS BAHCO S138