Vad kan jag sälja min diskmaskin för?

Permalänk
Inaktiv

Vad kan jag sälja min diskmaskin för?

Hej jag har en Husqvarna diskmaskin som jag köpte för typ 3 år sen, 3000 kr begagnad. Finns det möjlighet att få 1500 kr för den tror ni? Det är en 45 cm diskmaskin. Den har inget kvitto eller garanti.

PNC: 91168400702
Modell QB4261X

Permalänk
Expertgissare

Om den fungerar och det inte är några fel på den och vill bli av med den snabbt så lägg ut den för 500kr på blocket.
Annars då kollar du på blocket vad liknande maskiner ligger på och sätter pris efter det.

Vill du mjölka ur absoluta kronan du kan få för den så lägg ut den på blocket för en fantasisumma och ta bort annonsen efter två veckor och lägg ut igen med lite lägre pris och upprepa tills den blir såld.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Edvin-89:

Om den fungerar och det inte är några fel på den och vill bli av med den snabbt så lägg ut den för 500kr på blocket.
Annars då kollar du på blocket vad liknande maskiner ligger på och sätter pris efter det.

Vill du mjölka ur absoluta kronan du kan få för den så lägg ut den på blocket för en fantasisumma och ta bort annonsen efter två veckor och lägg ut igen med lite lägre pris och upprepa tills den blir såld.

Kan prova 700 kr och se om någon nappar. Tack!

Permalänk
Medlem

Är väl bara testa själv hade jag inte köpt en 5 år gammal diskmaskin när alla efter 2012 är dynga när man la ner tillverkningen i sverige.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d