Permalänk
Medlem

K: Ryzen 7 1700x

Fungerande Ryzen 7 1700x , utan kylare är OK

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Hej jag har en 2700X, hade det varit intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atomico:

Hej jag har en 2700X, hade det varit intressant?

Tyvärr, nuvarande moderkort klarar inte högre än 1700x,
får återkomma om jag hittar eventuellt ett annat billigt M-Atx moderkort

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Jag har en 1300X som samlar damm. Intressant?

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Jag har en Ryzen 1700 (utan X) liggande efter uppgradering (till en 5800X). Kan det vara något? Tror kylaren finns kvar också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Jag har en 1300X som samlar damm. Intressant?

Hej, har redan en fungerande Ryzen 5 1400 , tänkte uppgradera till 8 kärnor på samma moderkort, så nej, 1300x är inte interessant tyvärr.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klaffse:

Jag har en Ryzen 1700 (utan X) liggande efter uppgradering (till en 5800X). Kan det vara något? Tror kylaren finns kvar också.

Kan vara ett alternativ om ingen X dyker upp, återkommer efter julhelgen.
PMa pris så funderar jag lite, behöver inte kylaren så då blir det enklare att skicka som brev.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk

Jag har en Ryzen 1700x som jag gärna säljer. Jag är dock bortrest tills efter nyår så kommer inte kunna skicka den förräns då 🙂

Visa signatur

The Flippin Ninja

Permalänk
Medlem
Skrivet av victory995:

Jag har en Ryzen 1700x som jag gärna säljer. Jag är dock bortrest tills efter nyår så kommer inte kunna skicka den förräns då 🙂

Ingen brådska här, njut av ledigheten så hörs vi när du kommer tillbaks,
vad har du tänkt dig för pris? Har sett några 1800x på tradera som skulle passa också så jag får utvärdera.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Skrivet av MightyToni:

Ingen brådska här, njut av ledigheten så hörs vi när du kommer tillbaks,
vad har du tänkt dig för pris? Har sett några 1800x på tradera som skulle passa också så jag får utvärdera.

Jag vet inte riktigt vad som är rimligt, men 500 som du skrev i annonsen låter vettigt.

Jag är enda ägaren (inköpt 2019) och har kvar kvittot. Bytte ut den i somras mot en 5600x, och den har legat i original lådan sedan dess.

Visa signatur

The Flippin Ninja

Permalänk

Har 1700X. 700kr

Permalänk

Jag har ett 1800x som vill ha en ny ägare.

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Skrivet av MightyToni:

Tyvärr, nuvarande moderkort klarar inte högre än 1700x,
får återkomma om jag hittar eventuellt ett annat billigt M-Atx moderkort

Vilket moderkort är det du har?

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

Kan vara ett alternativ om ingen X dyker upp, återkommer efter julhelgen.
PMa pris så funderar jag lite, behöver inte kylaren så då blir det enklare att skicka som brev.

Det verkar som det dykt upp flera 1700X (och 1800X). PM om du trots allt är fortsatt intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av razerrazer:

Jag har ett 1800x som vill ha en ny ägare.

Kan du tänka dig sälja för 500 SEK?, kylare behövs inte.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av razerrazer:

Vilket moderkort är det du har?

Det är en OEM Acer Aspire GX-281 , frustrerande har de låst BIOS och 1800x är högsta CPU alternativet.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler