Permalänk

1060 3GB

Säljer mitt gamla grafikkort då jag upgraderat. Köptes på Komplett november 2016, kvitto finns om du vill se.

Jag har flashad en nyare VBIOS på kortet (för att uppfylla nån nyare displayport standard, krånglade annars med mitt nya moderkort). Kortet funkar utan problem i Windows, men sen nya vbios så gillar inte linux kortet längre. Dvs, köp inte detta om du tänker köra linux.

Tänker att jag låter annonsen ligga till typ onsdag-torsdag eller tills jag fått ett bud jag är nöjd med. Jag förstår att det snart är jul, så kan skicka tidigare om du bjuder högt nog. Om jag måste skicka kan jag inte garantera att det kommer fram innan julafton. Annars skulle jag föredra om du hämtar i Örebro. Om jag skickar så betalar du frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Tangentbordskonnässör

500kr och jag hämtar, förutsatt att du inte bor i lindesberg eller något

Permalänk
Medlem

600:- kr + frakt om affären kan bli klar i början av veckan så det kan skickas med leverans innan julafton.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Tänker att jag låter budgivningen fortsätta tills imorgon ungefär, så kan jag förhoppningsvis få iväg packetet imorgon.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud då jag fått tag på det jag behöver på annat håll.

Permalänk
Skrivet av AlpAne:

Drar tillbaka mitt bud då jag fått tag på det jag behöver på annat håll.

Ok

Permalänk
Skrivet av huttala:

500kr och jag hämtar, förutsatt att du inte bor i lindesberg eller något

Då leder du budgivningen igen. Jag bor i Hovsta.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av wahlencraft:

Då leder du budgivningen igen. Jag bor i Hovsta.

Hovsta funkar, fast de räknas ju nästan som Lindesberg 😁

Kommer förbi och hämtar om jag vinner budgivningen.

Permalänk

Tror att jag avlutar budgivningen nu.

Permalänk
Medlem

Tja.
Säg till om affär inte blir av, då är jag intresserad. Bor i Örebro så hämtar isåfall.

/Manne

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr Om affären inte blir av så hämtar jag imorgon eller när det passar.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk

Annonsen är avslutad