Häng med när SweClockers gästar Webhallens Streamhjälpen!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Häng med när SweClockers gästar Webhallens Streamhjälpen!

Webhallen har dragit igång sin årliga välgörenhetsstream Streamhjälpen, där webbutiken under en veckas gång underhåller tittare och gäster med diverse spelrelaterade äventyr. På gästlistan har jag och FZ:s chefredaktör Daniel Sjöholm skrivits upp och vi kommer besöka "glasburen" klockan 14:30 för att prata spel och hårdvara samt bidra med ytterligare underhållning.

Givetvis vore det trevligt om du också kunde närvara som tittar och bidra med en fråga eller tre! Streamen i fråga har ni här nere. Häng med!

https://www.twitch.tv/webhallen

Permalänk
Keeper of the Bamse

Nästan 1000 pers inne, ska självklart kika

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
DingDongerMcDongface

Om det inte framgår från mitt otroliga Photoshop-jobb är det såklart @Enviro fina fejs som gästar!

Permalänk
Medlem

Vi hänger med!

Permalänk
Medlem

Såg detta

som fick mig att tänka på detta gamla spelet från 1999

Permalänk
Medlem

Jag läste Steamhjälpen och trodde för ett ögonblick att ni volontärarbetade på Steam. Kanske nästa vecka?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.