Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Skrivet av delta76:

Are those your only orders, or you cancelled/returned another one and reordered?
Mine from Dec 23rd is still behandlas as well. And I wonder if it was because I returned my previous one

Same here, I ordered two tabs (both graphite) on Nov 23rd, first one I got that same weekend (26th) and returned already on monday last week, the other one is still "Behandlas".
I got two notifications of packages from foxway (for the trade-in package).

Permalänk
Medlem
Skrivet av delta76:

Are those your only orders, or you cancelled/returned another one and reordered?
Mine from Dec 23rd is still behandlas as well. And I wonder if it was because I returned my previous one

I bought a black, 128gb on the 24th and it's the only one I bought. Hopefully they get a new delivery this week.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calania:

Är samma för mig. Skulle helst velat att de skickat plattan innan jag skickar telefonen till dem.

Samsung sade att det inte är någon som helst fara att invänta plattan innan man skickar in inbytesenheten.

Permalänk
Medlem

Beställde grafitgrå 128gb wifi den 29e och den levererades den 3e. Väntar på inbyteslåda.

Permalänk
Medlem

Snackade med supporten idag, förväntad leverans av plattor 7/12 och utskick samma dag. Jag beställde 26/11.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bazoon:

Så här ser det ut för mig. Jag funderar varför det står false på trade in, men det kanske är för att den inte är inskickad ännu.
Det verkar som flera har fått sina beställda den 24e nu, så det är förhoppningsvis min tur snart.

<Uppladdad bildlänk>

Avbeställde min S8 WiFi (beställd 23/11) förra veckan.... fick idag avisering från FoxWay att påsen för inskickande av inbytestelefonen är på G...med hemleverans.... suck....

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Avbeställde min S8 WiFi (beställd 23/11) förra veckan.... fick idag avisering från FoxWay att påsen för inskickande av inbytestelefonen är på G...med hemleverans.... suck....

Jag fick 2, trots att jag avbeställde ena plattan. Sån tur så kör jag två olika mejl så jag vet vilken påse jag ska använda. Har dock inte fått något leveransbesked på plattan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av slipbit:

Jag fick 2, trots att jag avbeställde ena plattan. Sån tur så kör jag två olika mejl så jag vet vilken påse jag ska använda. Har dock inte fått något leveransbesked på plattan.

Chatade med Samsung, de var helt ointresserade... :^)

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razz:

Beställde grafitgrå 128gb wifi den 29e och den levererades den 3e. Väntar på inbyteslåda.

Beställde samma fast den 24/11 och står "behandlas"

*Edit*
Som det skrevs tidigare så sa deras support att dom skulle börja skicka dessa den 15 december

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Avbeställde en platta och och beställde en annan. Nu har jag två paket de skickar med lådor till mig med inbytes telefon.

Får hoppas de skriver något ordernummer eller liknade så man tar rätt. Slippa strul 😁

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 (Vit) PSU: BeQuiet! Pure Power 12M 1000W
MoB: Gigabyte X670 Aorus Elite AX CPU: AMD Ryzen 9 7950X 4,5GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid CPU Kylning: ArcticLiquidFreezer II 280
RAM: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 2x16GB 32GB Skärm: AOC 32" 75Hz (Q3279VWFD8)
HDD: WD BLACK SN850X NVMe SSD M.2 1TB (3st) Högtalare: KEF X300A

Permalänk
Medlem

Beställde en 128GB Graphite Wifi den 23:e, behandlas fortfarande. Har dom alltså skitit totalt i turordning? Ja, det verkar vara något skumt strul med Samsung varje gång man ska ha med dom att göra. Deras support är ju inte speciellt bra dom heller.

Visa signatur

CPU: 7950X 5GHz@1.1v | RAM: 32GB 6000MHz CL36 | GPU: KFA² 3090 SG w/ AlphaCool Eisblock Aurora
Ljudkort: Modius + Magnius | Lurar: GoldPlanar GL2000 / Sennheiser HD 650 / Philips Fidelio X3 / Supreme CD-99

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickur:

Beställde en 128GB Graphite Wifi den 23:e, behandlas fortfarande. Har dom alltså skitit totalt i turordning? Ja, det verkar vara något skumt strul med Samsung varje gång man ska ha med dom att göra. Deras support är ju inte speciellt bra dom heller.

Ser ut som det ja, min som beställdes på kvällen den 24e är hemma nu. Klagar inte men ska det vara rätt så ska det, uppenbarligen finns det dem som beställt före mig.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Hur många väntar på den rosa?

//en som beställde rosa den 25e i hopp om att få den tidigt

Permalänk
Medlem

Sjukt att de inte skickar ut dom i turordning. Hur svårt kan det vara år 2022…..

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig jag skrev lite fel för det han sa var att min beställningar hade nummer 240+ och detta gällde den silvriga modellen samt min andra beställning hade nummer 500+ och här gällde det den svarta modellen.

Så med andra ord vet jag inte hur många som är i kö förutom dom som är före mig.

Han sa även att dom inte hade någon infon angående ankommande leveranser.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

Men uppenbarligen är det folk här som har beställt ngr dgr efter den 23:e som redan har fått sina medans andra som beställde den 23/11 fortfarande väntar på leverans….

Permalänk
Medlem

Jag har ju inte bråttom direkt =P. Det är tur det. Skalet kommer 20:e. Suget minskar för den varje dag. Så den kan ju komma upp till försäljning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paw:

Ursäkta mig jag skrev lite fel för det han sa var att min beställningar hade nummer 240+ och detta gällde den silvriga modellen samt min andra beställning hade nummer 500+ och här gällde det den svarta modellen.

Så med andra ord vet jag inte hur många som är i kö förutom dom som är före mig.

Han sa även att dom inte hade någon infon angående ankommande leveranser.

När beställde du dessa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rodang:

När beställde du dessa?

23 och 24 november.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

My 128GB wifi graphite is now preparing to ship. The wait is over folks!

Ordered on Nov 23rd

Permalänk
Medlem

Fick hem 128 GB beställningen idag. Väntar nu bara på 256 GB versionen också som jag beställde typ 4 dagar senare. Men den står som "behandlas" fortfarande. Dock verkar de ha skickat ut returboxar för mobilerna gällande båda beställningarna redan.

Permalänk
Medlem

Även min har börjat röra på sig. Började ju nästan fundera på att avbeställa.

Visa signatur

CPU: 7950X 5GHz@1.1v | RAM: 32GB 6000MHz CL36 | GPU: KFA² 3090 SG w/ AlphaCool Eisblock Aurora
Ljudkort: Modius + Magnius | Lurar: GoldPlanar GL2000 / Sennheiser HD 650 / Philips Fidelio X3 / Supreme CD-99

Permalänk
Medlem

Båda mina beställningar (från 23/11) står sedan ikväll också som "Fraktförberedelse". Tidigare idag pratade jag med supporten och då sa de att plattorna skulle skickas först den 15/12, men får hoppas att supporten hade fel då

Permalänk

Samma här, min andra beställning (23/11) av en 128GB wifi graphite står som Fraktförberedelse nu också.

Permalänk
Medlem

Står fraktförberedelse, silver , 24/11 beställd.

Permalänk
Medlem

Vad kör Samsung med för ordning på beställningarna tro? FIRO - First In Random Out?

23e - Behandlas...

Permalänk
Medlem

Min 128 gb, svarta modell jag beställde den 24e står det också fraktförberedelse på nu.

Permalänk

Min silver som beställdes kl 19:50 den 23 november står nu som fraktförberedelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Vad kör Samsung med för ordning på beställningarna tro? FIRO - First In Random Out?

23e - Behandlas...

Nu Fraktförberedelse

Permalänk
Medlem

Nu händer det!
128GB svart, beställd 24/11.
Fodral och skärmskydd har jag haft liggande i en vecka 😏

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB