Asus Strix RX vega 64, bytes mot Blower RX Vega 64.

Permalänk

Asus Strix RX vega 64, bytes mot Blower RX Vega 64.

Hejsan, jag ska bygga om min dator till en miniPC och då kan jag inte använda mitt strix kort då det är för stort.

Jag söker någon som skulle vilja byta sitt RX Vega 64 Blower kort mot mitt Asus Strix RX Vega 64.

Jag söker blower version av RX vega 64, så länge det är dom med svart skal så att säga, då dom såldes med många silvriga eller blåa, Men söker bara dom med svart skal

Eventuell deal kan tas genom PM

Kan länka min tradera profil på över 370 försäljningar genom åren för förtroende om bytes skulle ske genom skicka kort för eventuellt byte tex.

Bara skriva om det låter intressant.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hi there!

I have a blower style reference design Vega 64 lying in my locker, so I could do the swap with you.
The only problem is that I am in Stockholm.. by the end of December I will be in Karlshamn, is it something near you?

--
Best regards, Kostiantyn.

Visa signatur

Core i9-10850k | RX 7900 XTX | 32 GB DDR4-3200 | Samsung Evo 970 1TB, 860 2 TB | Elgato 4K60 Pro
https://www.youtube.com/c/Miyconst

Permalänk
Skrivet av Miyconst:

Hi there!

I have a blower style reference design Vega 64 lying in my locker, so I could do the swap with you.
The only problem is that I am in Stockholm.. by the end of December I will be in Karlshamn, is it something near you?

--
Best regards, Kostiantyn.

I am looking for a blower version, so reference style works fine.

Sadly I am in Borlänge so if you want to swap and you live in Stockholm, We can only do the swap by sending the cards to eatch other.

Permalänk
Medlem

>We can only do the swap by sending the cards to eatch other.

Ok, we can do it. If your GPU has no issues and you are still interested - send me a private message to exchange shipping details.

Visa signatur

Core i9-10850k | RX 7900 XTX | 32 GB DDR4-3200 | Samsung Evo 970 1TB, 860 2 TB | Elgato 4K60 Pro
https://www.youtube.com/c/Miyconst

Permalänk

Annonsen är avslutad