Jabra Evolve2 85 (Endast testade)

Permalänk
Medlem

Jabra Evolve2 85 (Endast testade)

Säljer ett par Jabra Evolve2 85 (UC Stereo Wireless Over-ear Headset) då jag använder annat headset i nuvarande tjänst.

Fick dessa genom mitt tidigare jobb men har endast testat dessa då jag var nöjd med de andra jag redan hade. Har därför dessvärre inget kvitto. Alla tillbehör inklusive väska ingår givetvis.

Enda bytet jag kan tänka mig är mot en nyare mid-range/high-range-telefon. Kan eventuellt lägga till en liten påse pengar mot detta om det skiljer mycket i pris.

Nypris idag: 3850 SEK

Mitt pris: Ingen aning om vad man kan få för dessa. Men tänker att vi kör budgivning och om jag blir nöjd så säljer jag dem. Kan skickas mot fraktkostnad.

Förbereder mig därför rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls om jag inte får ett för mig rimligt bud.

Mer information från officiella hemsidan: https://www.jabra.se/business/office-headsets/jabra-evolve/ja...,

Information från prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5290530,

Läs hela annonsen här

Permalänk
Officiell jultomte

500kr plus frakt

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Nytt bud: 500 kr Jahapp, börjar med utgångspris då. Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 600 kr Såg att jag var 2a, så uppdaterar. Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr plus frakt!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

//Daniel

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Finns de kvar? Isåfall 1200 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av mortana:

1 200 kr Finns de kvar? Isåfall 1200 + frakt

Hallå. De finns fortfarande kvar. Detta har glömts bort lite grann från mitt håll du intresset inte var riktigt så stort som jag önskade. Han som bjöd innan dig har dock bjudit samma summa. Ska dock fundera lite om det är värt att göra sig av med dem för detta pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Hallå. De finns fortfarande kvar. Detta har glömts bort lite grann från mitt håll du intresset inte var riktigt så stort som jag önskade. Han som bjöd innan dig har dock bjudit samma summa. Ska dock fundera lite om det är värt att göra sig av med dem för detta pris.

Okej jag förstår! Missade det andra budet så 1 300 + frakt. Hojta gärna till om det är ett intressant bud innan torsdag natt så man vet om man ska ut på jakt vid tolvslaget till fredag! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av mortana:

Okej jag förstår! Missade det andra budet så 1 300 + frakt. Hojta gärna till om det är ett intressant bud innan torsdag natt så man vet om man ska ut på jakt vid tolvslaget till fredag! 😊

Hallå!

Jag insåg precis när jag började "inventera" här hemma att jag har alldeles för många headset, och att det såklart är bättre om man får in lite pengar till barnens julklappar och någon annan får nytta av det, så jag tänkte att jag avslutar budgivningen imorgon torsdag klockan 21.00 då. Det verkar ju inte vara något större intresse så du behöver nog inte oroa dig för att någon bjuder högre

Skulle du inte vara fortsatt intresserad (om du hittat något annat bra på BW/BF) så är det givetvis helt okej!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad